Fidden Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Avslutade arbetsveckan med att göra bort mig två dagar i rad xD
Fidden Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 jag kan ju vara lite mer detaljerad, men jag tror inte det ger nåt... Igår glömde jag att skölja provloopen, så oligon rasade rakt igenom kolonnen, och idag glömde jag att ändra körtiden på en AIE-metod, så att oligon höll på att hamna i slaskhinken.
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Pazos syrra gör en asbra imitation på den. 😄 Vadå?? E den känd på nå vis lr?
Fidden Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 det är en förkortning på oligonukleotid, som är för jobbigt att säga xD
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Jahaa, men då så!! Ikväll ska jag se en film med Mel Gibson och Joaquin Phoenix. Fler skådespelare deltar, men inga andra kände jag igen käften på!
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Min brännskada håller på att börja läka nu efter 3 dygn, det märks genom att det stramar, men det är fortfarande lika mörkrödgråvitt. Stramandet gör att jag inte kan röra pek- och långfinger som jag vill och det är ju inte bra vid piano- och gitarrspel, varför jag ska skära upp såret lite.
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Fy fan vad datorn e seg. Och alla mailadresser är nere för underhåll.
SadamJR Postat 10 september 2010 Trådstartare Postat 10 september 2010 Det var en fin dator Sadamski! Nu kan du inte skylla på datorkapacitet. Inte för att du gjort det förut i och för sig... Recension: Ingen fw eller e-sata-anslutning, men den inbyggda var en sata-hdd, vilket är mycket bra! Snurrar i 7200 rpm också. Nu fnns ju SDD-diskar som kan anslutas till vanlig usb2 dessutom. Bra grafikminne. Ok RAM också. 64 bitars OS är väl framtiden, men hur fungerar det ihop med dina nuvarande andra prylar, kringutrustning och program - blir det att byta ut "allt"? Quad-processor och Lightscribe-brännare för cd&dvd. Prisvärd kraftfull maskin. Det jag är osäker på är det här nya windows. Det verkar segt.
SadamJR Postat 10 september 2010 Trådstartare Postat 10 september 2010 Tja, jag vet inte. Men en 40-åring brukar inte dra "din mamma"-skämt och spela i rockband iallafall. 😄 Om man inte är, du vet, rockstjärna... 😏 Din mamma är en rockstjärna.
SadamJR Postat 10 september 2010 Trådstartare Postat 10 september 2010 Har nån läst Gösta Berlings saga? Nä, men jag har sett tv-serien.
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Det jag är osäker på är det här nya windows. Det verkar segt. Ja, fast det ska väl vara lösningen på Windows Vista efter vad jag läst. Har de inte kommit ifrån Beta-stadiet ännu? Man kan nog stänga av vissa funktioner i det om man tycker att det är segt. Men då får någon som har Windows 7 berätta om det. Det SKA fungera till inspelningsprogram. Dock måste ju de program och den kringutrustning man har i övrigt i form av skrivare, ljudkort, scanner, keyboard m.m. palla Windows 7 - det ska finnas rätt drivrutiner till hårdvaran t.ex. Har för egen del hållit på och installerat om datorn för ett tag sedan, men har fortfarande 6-7 grejer kvar.
Memphis Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Hej! Fan, gymmade från kl 18-20. 🤪 Snart blire över te polare å lira GuitarHero och IRL-gitarr samt käka chips och se på film. Fan va göttt! 😄 :D
Memphis Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Första gången jag ser Pico inte vara anonym! Fan va ovant ändå! 😮
Memphis Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 En tjej i min klass är snygg men har pojkfrisyr och inga bröst. Det är negativt. Va menaru me pojkfrisyr? Ganska luddigt uttryck, men man förstår väl att det är relativt kort iaf. Ja gillar tjejer me kort hår, det e sexy! ☺️
SadamJR Postat 10 september 2010 Trådstartare Postat 10 september 2010 Det var roligt Älskling! Är du fortfarande sjukskriven?
Dingbats Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Va menaru me pojkfrisyr? Ganska luddigt uttryck, men man förstår väl att det är relativt kort iaf. Ja gillar tjejer me kort hår, det e sexy! ☺️ Ja men lite såhär fast brunt: http://www.glamour.se/_internal/cimg!0/qt48lysxim7v0mzjygqj2rw91zw1o2y
slejnard Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Vadå glömmer? Är det inte så att du missar? 😮 Kan ha varit så 😲 ( gafflar medans....)
Recommended Posts