Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det var VISST fel på den!

Detta påminner mig om när Fenders auktoriserade verkstad i den stora hangaren skulle testa min Fender Tele som det var samma fel på som du beskrev nu ungefär. Den första snubben säger, nämen det är inget fel, det ska spraka och brusa lite om elgitarrer, om det nu är det som du tycker är fel, är det det, jag vet inte vad det är du tycker är fel, men om det är det du tycker är fel så är det inget fel.

När jag inte är nöjd med det så kommer en annan kille in och märker direkt att så kan det ju fan inte vara. Då visar det sig att en pryl på förstärkaren som jag hade med mig också var vänd åt fel håll vid tillverkningen. Har för mig att det var vid rören, eller rören i sig.

Ja, nånting galet är det ju men min gitarr tycker jag ändå. Och vad jag kunde se i kopplingschemat så var det inte riktigt likt när jag tittade i gitarren.

Ja e då helt okunnig när det gäller sånt.. 😑

Postat

Nån som ska tippa V75 nu för imorgon?

Man kan vinna 75 miljoner eller nåt sånt.

Kom ihåg att jag tipsade om det -

jag nöjer mig med 10% av vinsten.

:rolleyes:

Postat

Ja, nånting galet är det ju men min gitarr tycker jag ändå. Och vad jag kunde se i kopplingschemat så var det inte riktigt likt när jag tittade i gitarren.

Ja e då helt okunnig när det gäller sånt.. 😑

Hm. Vilken modell är det?

Postat

Pico presenterade en video med en hemlös bagare som sjöng lite souligt och bra, med gitarr.

Men hur får man fram den där videosnutten med bluffnegern från samma program? Han var bra också.

Postat

Sån har jag.

Bortsett från det fula buckliga stränghållarskyddet och nötningarna i sidan av kroppen.

Ja jäklar, metallbuckelgrejen märkte jag inte först. Det var ju fult.

Postat

Med bluffneger menar jag alltså någon som utger sig för att vara neger men som inte är det på riktigt.

Och jag som trodde att du menade en lögnaktig neger.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.