Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag fick roligaste kvittot igår! 😛

Ta kort och lägg upp då!

Edit: Alltså inte på facebook kanske men här iaf. 😛

Redigerat av Overkill
Postat (redigerat)

Ont...

Har fått pencilin och smärtstillande mot den senaste bölden. Idag hjälpte det föga. 😏

Jag fick en brännskada på ovansidan handen i tisdags när jag skulle värma om pizzan inför EM-matcherna på tv.

Den är 3 cm i diameter och sitter på handen.

Läste på infon från Sjukvårdsrådgivningen och där står att om man har en brännskada som är mindre än en

handflata och som inte är mörk eller vit behöver man inte söka sjukvård alls.

Undantag: om den sitter på händer, fötter eller i ansiktet och är mer än 2 cm i diameter.

Då bör man åka omedelbart.

Jag kvalar in precis. Men har inte varit där.

Fast är det inte skillnad om det är över- eller undersidan av en hand?

Det framgick inte.

😐

Redigerat av debatt
Postat

Vad gamla de måste känna sig alltså...

En av dom spelar i mitt band. Och varken ser ut, pratar eller beter sig som man tror att en 40-åring ska.

Postat

Rena rama........ehhhhhhhhhhhh

.................Rena rama........ehhhhhhhhhhhh

Hej!

Postat

Ska snart åka iväg och hämta min el-gitarr.

De va ju inget fel i den.. Troligtvis nätbrum eller nått här i lägenheten då 😕

...en massastörningar äre iallafall. Går ju inte att spela in gitarr då ju! 😠🙁😠🙁😠🙁😐

Postat

Ska snart åka iväg och hämta min el-gitarr.

De va ju inget fel i den.. Troligtvis nätbrum eller nått här i lägenheten då 😕

...en massastörningar äre iallafall. Går ju inte att spela in gitarr då ju! 😠🙁😠🙁😠🙁😐

Det var VISST fel på den!

Detta påminner mig om när Fenders auktoriserade verkstad i den stora hangaren skulle testa min Fender Tele som det var samma fel på som du beskrev nu ungefär. Den första snubben säger, nämen det är inget fel, det ska spraka och brusa lite om elgitarrer, om det nu är det som du tycker är fel, är det det, jag vet inte vad det är du tycker är fel, men om det är det du tycker är fel så är det inget fel.

När jag inte är nöjd med det så kommer en annan kille in och märker direkt att så kan det ju fan inte vara. Då visar det sig att en pryl på förstärkaren som jag hade med mig också var vänd åt fel håll vid tillverkningen. Har för mig att det var vid rören, eller rören i sig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.