Micke H Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Ont... Har fått pencilin och smärtstillande mot den senaste bölden. Idag hjälpte det föga. 😏
Pico Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Ont... Har fått pencilin och smärtstillande mot den senaste bölden. Idag hjälpte det föga. 😏 🙁
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 (redigerat) Jag är kanske inte historiens största Idol-fan, men han den där... Olle Hedberg var ju inte nödvändigtvis kass. 😛 Soulig med lite hes röst. Redigerat 10 september 2010 av debatt
Micke H Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Spelning har man imorgon också. 😛 På en 40årsfest i Kulturhuset.
Overkill Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Spelning har man imorgon också. 😛 På en 40årsfest i Kulturhuset. "kan ni inte spela när vi gräver guld i usa??"
Overkill Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 (redigerat) Jag fick roligaste kvittot igår! 😛 Ta kort och lägg upp då! Edit: Alltså inte på facebook kanske men här iaf. 😛 Redigerat 10 september 2010 av Overkill
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 (redigerat) Ont... Har fått pencilin och smärtstillande mot den senaste bölden. Idag hjälpte det föga. 😏 Jag fick en brännskada på ovansidan handen i tisdags när jag skulle värma om pizzan inför EM-matcherna på tv. Den är 3 cm i diameter och sitter på handen. Läste på infon från Sjukvårdsrådgivningen och där står att om man har en brännskada som är mindre än en handflata och som inte är mörk eller vit behöver man inte söka sjukvård alls. Undantag: om den sitter på händer, fötter eller i ansiktet och är mer än 2 cm i diameter. Då bör man åka omedelbart. Jag kvalar in precis. Men har inte varit där. Fast är det inte skillnad om det är över- eller undersidan av en hand? Det framgick inte. 😐 Redigerat 10 september 2010 av debatt
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Längst ner till vänster, men du har säkert inga varningar. Nej, just det.
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 En tjej i min klass är snygg men har pojkfrisyr och inga bröst. Det är negativt. Vad förvånad jag blir.
Dingbats Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Vad förvånad jag blir. Av vilket? Frontalstekt currymarinerad kalvinnerfilé med timjan och kantarellstuvning.
Pazo Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Ta kort och lägg upp då! Edit: Alltså inte på facebook kanske men här iaf. 😛 Du får göra! Har inte tid nu 😛
Micke H Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Åfyfan, 40-åringar är ju hur gamla som helst! Det stod på inbjudningskortet "40 is the new 20!" 😄
Dingbats Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Det stod på inbjudningskortet "40 is the new 20!" 😄 Vad gamla de måste känna sig alltså...
slejnard Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Ne om man skulle flexa hem till kylen... 😎
Micke H Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Vad gamla de måste känna sig alltså... En av dom spelar i mitt band. Och varken ser ut, pratar eller beter sig som man tror att en 40-åring ska.
Neosus Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Rena rama........ehhhhhhhhhhhh Rena rama........ehhhhhhhhhhhh Rena rama........ehhhhhhhhhhhh Rena rama........ehhhhhhhhhhhh .................Rena rama........ehhhhhhhhhhhh Hej!
Neosus Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Ska snart åka iväg och hämta min el-gitarr. De va ju inget fel i den.. Troligtvis nätbrum eller nått här i lägenheten då 😕 ...en massastörningar äre iallafall. Går ju inte att spela in gitarr då ju! 😠🙁😠🙁😠🙁😐
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Vad hette den där bluffnegern i Idolprogrammet senast. Han hade bra soulig röst som Stevie Wonder, fast med mer tyngd.
Neosus Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Jag tror att Beatrice Ask kommer från en annan planet! 😕
debatt Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Ska snart åka iväg och hämta min el-gitarr. De va ju inget fel i den.. Troligtvis nätbrum eller nått här i lägenheten då 😕 ...en massastörningar äre iallafall. Går ju inte att spela in gitarr då ju! 😠🙁😠🙁😠🙁😐 Det var VISST fel på den! Detta påminner mig om när Fenders auktoriserade verkstad i den stora hangaren skulle testa min Fender Tele som det var samma fel på som du beskrev nu ungefär. Den första snubben säger, nämen det är inget fel, det ska spraka och brusa lite om elgitarrer, om det nu är det som du tycker är fel, är det det, jag vet inte vad det är du tycker är fel, men om det är det du tycker är fel så är det inget fel. När jag inte är nöjd med det så kommer en annan kille in och märker direkt att så kan det ju fan inte vara. Då visar det sig att en pryl på förstärkaren som jag hade med mig också var vänd åt fel håll vid tillverkningen. Har för mig att det var vid rören, eller rören i sig.
Recommended Posts