Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 (redigerat) 😠 Fastnat me pungen i blixtlåset? Redigerat 9 september 2010 av Memphis
Fidden Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 (redigerat) Fastnat me pungen i blixtlåset? Ja. Redigerat 9 september 2010 av Fidden
Fidden Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 det går över det gå röven deg å röven deg på röven
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 rövdeg i ugnen Recept på det? Eller nej, jag vill inte veta. xD
slejnard Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Fasen vad Metroid other M äger. Räcker med att kolla grabben spela...spennande. http://www.metroid.com/
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Vad kan man göra på universitetet efter man har doktorerat?
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Vad kan man göra på universitetet efter man har doktorerat? Få en forskartjänst i kombination med en lärartjänst. Jag blev erbjuden det utan att ha doktorerat.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Är det någon som testat mala kaffeböner själv? Blir det någon skillnad? Godare?
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Få en forskartjänst i kombination med en lärartjänst. Jag blev erbjuden det utan att ha doktorerat. Låter soft ändå. Får satsa på det.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag ska plugga max 5 år. Sedan gärna någon Trainee-utbildning på ett halvår eller år.
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Få en forskartjänst i kombination med en lärartjänst. Jag blev erbjuden det utan att ha doktorerat. I vad förresten?
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 När man har pluggat MÅSTE man bli snickare! Det hörs ju på namnet.
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag ska plugga max 5 år. Sedan gärna någon Trainee-utbildning på ett halvår eller år. Ja, din intriktning är ju mer jobbinriktad.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Få en forskartjänst i kombination med en lärartjänst. Jag blev erbjuden det utan att ha doktorerat. Och vad gjorde att du tackade nej? Vilket det låter som du gjorde? 😕
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Ja, din intriktning är ju mer jobbinriktad. Förvisso sant. Men vad pluggar du nu då Dingis? Har inte riktigt hajjat, mer än kursen i Lingvistik. 😕
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Förvisso sant. Men vad pluggar du nu då Dingis? Har inte riktigt hajjat, mer än kursen i Lingvistik. 😕 Jag pluggar lingvistik helt enkelt! Kandidatprogram i lingvistik.
slejnard Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Är det någon som testat mala kaffeböner själv? Blir det någon skillnad? Godare? Inte malt själv men druckit det flera gånger.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 (redigerat) Inte malt själv men druckit det flera gånger. Okej, och vad tyckte du?? Redigerat 9 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag pluggar lingvistik helt enkelt! Kandidatprogram i lingvistik. Ah! på så vis. 😄 Då e jag med. Vad innebär kandidat?
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 (redigerat) Och vad gjorde att du tackade nej? Vilket det låter som du gjorde? 😕 Med tanke på att den jag skulle jobba ihop med skulle vara styrande och jag delvis skulle bli en avlastning för vb och jag vet att det skulle innebära SJUUUUUUUUKKKT många timmar per vecka och jag var rädd att mögla bort därborta i skenet av en uppochnedvänd vit woklampa. Människan berättade att lediga dagar hade varit 3+10 dagar på ett helt år. Give me a break! För lite Rock 'n roll! Hon tyckte lönen var ok och jag hade ju inget annat jobb då, men när jag gick hem och räknade på lönen med hänsyn till att hon jobbade 8-21 varje dag, ibland mer och oftast ÄVEN helger - man såg skenet av ljus och huvet varje gång man passerade byggnaden - så var det egentligen i själva verket den mest pissiga lön man kan tänka sig. Följdargumentet, men då får du göra något du tycker är intressant iaf håller ju inte. Den intressanta delen kan man utföra ändå! UTAN att behöva undervisa några grundkursstudenter, assistera vid statistiklabbar, rätta tentor och omtentor, hälla upp kaffe vid disputationer... det är "bara" att ligga bra till hos bibliotekspersonal och lärare och få tillgång till de faciliteter som forskare och forskarstudenter har tillgång till i form av databaser och viss litteratur som köps in i mindre upplaga. Soft. Hade jag hakat på hade jag inte haft tid till nånting annat. Redigerat 9 september 2010 av debatt
Recommended Posts