Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Min framåtstegstangent hade fastnat. Måste ha haft att göra med mjölken. Verkar som om man kan byta hela tangentsatsen på denna laptop genom att lyfta ur den bara. Så ska en dator byggas. Men det behövs nog inte förhoppningsvis.

Kom på en bra ackordföljd med fingerspel som skiljer sig lite från ackordföljden som är i samma låt. Men det blir först när man spelat in de båda som man vet om de passar ihop. Två likadana spanska gitarrer som spelar två olika grejer. En i var högtalare. Sedan ska det på två gitarrer till minst och en basgitarr, eller elbas som man numera säger.

Postat

Vilken plektrumtjocklek brukar ni använda?

Jag har aldrig över 0.7 mm.

Sällan annat än 0.5 eller 0.6 mm.

Ibland kör jag 0.3 mm.

1.0 mm till elbas möjligen.

Postat

Mori!! How och who - what's the difference? 😄

Jag trodde först att det var något som skulle bli fel i vad de förutsåg att Obama skulle svara,

men det blev ju fel redan i första kommentaren från Mori.

Postat
Jag använder ganska feta plekar. 1,3 ca.

FOPPOLL BERS Å RAKADE BRUDAR!!!

Jag sa till morsan igår apropå "alla" rakade skallar på män att om 10 år kommer det vara motsatt mode, dvs. då är alla tjejer rakade på skallen och alla män har axellångt hår.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.