Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag brukar gå 10 minuter innan. 😄 Men jag har ju oxå nästan en mil till skolan. 😳 Eller 9,1 klmtr. 😑 Gbg är en stor stad. 🤪
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 såatte 😑 Så nu har ja vart på Optiken där dom fick reparera mina glasögon. Det blev inte alls bra så nu fick dom beställa en ny front istället.. 😠 Du menar inte ett nytt ansikte va?! 😕 Jag har precis kopplat in mitt dammiga Sony PlayStation 1. Fast det heter ju egentligen bara Sony PlayStation. Spelade NHL 99. Kom inte på hur man ska tackla så jag förlorade match 1 mot Edmonton Oilers borta med 4-0, men sedan kom jag på hur man tacklar, så jag slog LA Kings borta med 6-0. Vore bra om jag visste hur man byter spelare också. Det var längesedan jag spelade NHL99 och SonyPlayStation 1. Jag borde också göra ärenden kanske.
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Så det inte blir något missförstånd. Jag skrev förut att Pazo bör ha torkat rent ordentligt i toastolen innan småtjejerna i kön till toaletten skulle in dit och det är väl självklart, ty de små liven uppskattar ju sådant, men det uteslöt inte att han även avlägsnade den bruna sörjan runtom och i rövhålet på sig själv. 😛
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Men jag har ju oxå nästan en mil till skolan. 😳 Eller 9,1 klmtr. 😑 Gbg är en stor stad. 🤪 Enligt Dingbats är det knappt en by.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 (redigerat) Hur kända är Dream Theater? Låt säga att vi säger: Eagles Lou Reed Faith Hill Britney Spears Metallica Rolandz Är de mer eller mindre kända än dessa? Eh, det e liksom lika stora som dina nämna fast inom sin genre då, och eftersom det inte är en lika "mainstream" genre i det avséendet, även då det finns oerhört stor publik, så hör man ju därför inte talas om dem lika ofta, om man inte lyssnar på sån musik - vilket är Proggresiv rock. Eru me? 😮 De har hållt på i 20 år, släppt typ 11 album och turnerat världen runt under alla år. Redigerat 9 september 2010 av Memphis
Gote Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag undrar hur din avatar skulle se ut i kombination med den där smileyn... jag är för lat för att ta reda på det. Nu blev jag nyfiken, men jag är också för lat.
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Eh, det e liksom lika stora som dina nämna fast inom sin genre då, och eftersom det inte är en lika "mainstream" genre i det avséendet, även då det finns oerhört stor publik, så hör man ju därför inte talas om dem lika ofta, om man inte lyssnar på sån musik - vilket är Proggresiv rock. Eru me? 😮 De har hållt på i 20 år, släppt typ 11 album och turnerat världen runt under alla år. Ja, de är alltså inte alls lika kända. Men... kan vara väl så bra eller bättre ändå.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Såatte, iväg på rep här snart! Dubbeltrampan är redo, nu jävlar ska här liras metal! 😄
Micke H Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Inte konstigt när Micke med stora versaler skriver att han gråtrunkar. xD 😛 Jag trodde tjejer tände på det? 😕
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag trodde tjejer tände på det? 😕 Det e nog bara din brud. 🤪
Micke H Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Såatte, iväg på rep här snart! Dubbeltrampan är redo, nu jävlar ska här liras metal! 😄
Micke H Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Det e nog bara din brud. 🤪 Eller din mamma. ☺️
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Frågan är hur många timmar kotletten behöver ligga framme för att tina? Imorgon ska jag handla en massa bröd och lämna in tipset.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Eller din mamma. ☺️ Mäh, och du säger att mina e dåliga. 😛
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 (redigerat) Var finns det en billig hårddisk men som funkar för vanlig säkerhetslagring av filer, projektfiler och sånt, om man har en halvdassig laptop med Win XP. Present ska det bli... Redigerat 9 september 2010 av debatt
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Var finns det en billig hårddisk men som funkar för vanlig säkerhetslagring av filer, projektfiler och sånt, om man har en halvdassig laptop med Win XP. Present ska det bli... Någon extern på Mediamarkt kanske.
Neosus Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Nu blev jag nyfiken, men jag är också för lat. Jag är varken det ena eller det andra...... 😑☺️😑
Gote Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag är varken det ena eller det andra...... 😑☺️😑 Vi kompletterar varandra! 🥰
Neosus Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Ikväll grillas Wetterstrand ...undrar om hon blir god? 😕
Recommended Posts