Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag brukar gå 10 minuter innan. 😄

Men jag har ju oxå nästan en mil till skolan. 😳 Eller 9,1 klmtr. 😑 Gbg är en stor stad. 🤪

Postat

såatte 😑 Så nu har ja vart på Optiken där dom fick reparera mina glasögon. Det blev inte alls bra så nu fick dom beställa en ny front istället.. 😠

Du menar inte ett nytt ansikte va?!

😕

Jag har precis kopplat in mitt dammiga Sony PlayStation 1. Fast det heter ju egentligen bara Sony PlayStation.

Spelade NHL 99. Kom inte på hur man ska tackla så jag förlorade match 1 mot Edmonton Oilers borta med 4-0,

men sedan kom jag på hur man tacklar, så jag slog LA Kings borta med 6-0. Vore bra om jag visste hur man

byter spelare också. Det var längesedan jag spelade NHL99 och SonyPlayStation 1.

Jag borde också göra ärenden kanske.

Postat

Så det inte blir något missförstånd. Jag skrev förut att Pazo bör ha torkat rent ordentligt i toastolen innan småtjejerna i kön till toaletten skulle in dit och det är väl självklart, ty de små liven uppskattar ju sådant, men det uteslöt inte att han även avlägsnade den bruna sörjan runtom och i rövhålet på sig själv.

😛

Postat

Men jag har ju oxå nästan en mil till skolan. 😳 Eller 9,1 klmtr. 😑 Gbg är en stor stad. 🤪

Enligt Dingbats är det knappt en by.

Postat (redigerat)

Hur kända är Dream Theater?

Låt säga att vi säger:

Eagles

Lou Reed

Faith Hill

Britney Spears

Metallica

Rolandz

Är de mer eller mindre kända än dessa?

Eh, det e liksom lika stora som dina nämna fast inom sin genre då, och eftersom det inte är en lika "mainstream" genre i det avséendet, även då det finns oerhört stor publik, så hör man ju därför inte talas om dem lika ofta, om man inte lyssnar på sån musik - vilket är Proggresiv rock. Eru me? 😮

De har hållt på i 20 år, släppt typ 11 album och turnerat världen runt under alla år.

Redigerat av Memphis
Postat

Jag undrar hur din avatar skulle se ut i kombination med den där smileyn...

jag är för lat för att ta reda på det.

Nu blev jag nyfiken, men jag är också för lat.

Postat

Eh, det e liksom lika stora som dina nämna fast inom sin genre då, och eftersom det inte är en lika "mainstream" genre i det avséendet, även då det finns oerhört stor publik, så hör man ju därför inte talas om dem lika ofta, om man inte lyssnar på sån musik - vilket är Proggresiv rock. Eru me? 😮

De har hållt på i 20 år, släppt typ 11 album och turnerat världen runt under alla år.

Ja, de är alltså inte alls lika kända.

Men... kan vara väl så bra eller bättre ändå.

Postat (redigerat)

Var finns det en billig hårddisk men som funkar för vanlig säkerhetslagring av filer, projektfiler och sånt, om man har en halvdassig laptop med Win XP.

Present ska det bli...

Redigerat av debatt
Postat

Var finns det en billig hårddisk men som funkar för vanlig säkerhetslagring av filer, projektfiler och sånt, om man har en halvdassig laptop med Win XP.

Present ska det bli...

Någon extern på Mediamarkt kanske.

Postat

Jag är varken det ena eller det andra...... 😑☺️😑

Vi kompletterar varandra! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.