Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tack, jag kunde inte gärna ta den där också efter min tidigare post. xD

Varsågod! 😑

Annons
Postat

Är lite kass i magen. Så jag blev tvungen att gå å typ dumpa kasst på toan här i skolan. Så jag satt å dumpa å såklart behövde torka i fem år efteråt å verkligen blä 😄

När jag kommer ut så ståre ju såklart en liten toakö bestående av bara tjejer 😄

Postat

Är lite kass i magen. Så jag blev tvungen att gå å typ dumpa kasst på toan här i skolan. Så jag satt å dumpa å såklart behövde torka i fem år efteråt å verkligen blä 😄

Det är attraktivt!

Postat

På tv igår så frågade Peter Settman ifall Peter Eriksson, Miljöpartiets Språkrör, brukade knyckla ihop toapappret eller vika det. Han svarade att han vek det och trodde att alla gjorde så.

Han fick utstå en miljötest också, men svarade miljöovänligt på nästan alla frågor. Tyvärr presenterades inte poängen. Det hade nog varit skrämmande avslöjande. Bl.a. diskar han under rinnande vatten och använder trelagers toapapper.

Man kan ju BÅDE knyckla och vika samtidigt...

Postat

såatte 😑 Så nu har ja vart på Optiken där dom fick reparera mina glasögon. Det blev inte alls bra så nu fick dom beställa en ny front istället.. 😠

Postat

såatte 😑 Så nu har ja vart på Optiken där dom fick reparera mina glasögon. Det blev inte alls bra så nu fick dom beställa en ny front istället.. 😠

🙁

Och konstig.

🥰

Postat

Hej Fredrika! Nähä! Hon försvann igen...

Inte konstigt när Micke med stora versaler skriver att han gråtrunkar. xD

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.