Pazo Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 🙁 Idag tänkte jag lägga mig i något gatuhörn i fosterställning och gråta och runka okontrollerat och våldsamt. 😆
Micke H Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag tror det är svårt att runka i fosterställning.
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Skulle varit mycket roligare utan den helt meningslösa tillagda texten.
Overkill Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Vad heter kursen (eller kurserna) du läser nu, Dingbats?
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Vad heter kursen (eller kurserna) du läser nu, Dingbats? Den övergripande kursen heter Lingvistik I, och delkurserna är Introduktion till lingvistik (den jag läser nu), Allmän språkvetenskap I, Fonetik I och Språkvetenskapligt arbetssätt. Vad heter dina?
Overkill Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Läser grundläggande statistik just nu. I slutet av oktober börjar nästa som är förvaltningsrätt... Ser INTE fram emot den. Fy.
Pico Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Oj, nu fick jag en konstig mental image. Tänk bully, ala Nelson Muntz... "Stop hitting yourself, stop hitting yourself!" fast istället "Stop pleasuring yourself, stop pleasuring yourself!"
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Läser grundläggande statistik just nu. I slutet av oktober börjar nästa som är förvaltningsrätt... Ser INTE fram emot den. Fy. Vad ser du fram emot då?
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Övar skrivmaskin, det är helvete vad det låter om den.
Micke H Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Oj, nu fick jag en konstig mental image. Tänk bully, ala Nelson Muntz... "Stop hitting yourself, stop hitting yourself!" fast istället "Stop pleasuring yourself, stop pleasuring yourself!" ...tror du att jag njuter av det här? 😮😠 KUKEN BÖRJAR FÖR FAN BLI BLODIG!
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 En skrivmaskin som är mekanisk låter mekanik. En skrivmaskin som är elektronisk låter elektronik. Bredvid mig har jag en felaktig tipslapp. Röven pratar. 😐
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 En skrivmaskin som är mekanisk låter mekanik. En skrivmaskin som är elektronisk låter elektronik. Den är mekanisk, men den låter inte så mycket smatter som fladder eller vad man ska säga när den trycker emot pappret. Flapp flapp flapp.
Gote Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Den är mekanisk, men den låter inte så mycket smatter som fladder eller vad man ska säga när den trycker emot pappret. Flapp flapp flapp. Du menar typ fap fap fap? 😕
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Du menar typ fap fap fap? 😕 Ja precis, det är en runkmaskin.
Pico Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Du menar typ fap fap fap? 😕 Tack, jag kunde inte gärna ta den där också efter min tidigare post. xD
Recommended Posts