Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Hade astur, råkade stänga av väckarklockan och somna om fast vaknade efter en halvtimma ändå. 😄 Drömde massa saker. Dels var jag en avatar, jag blev ovän med min bästa polare, jag träffade pappas nya dam, drömde att min äldsta bror hade gift sig. 🤪
Overkill Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag vaknade fem minuter innan väckarklockan ringde.
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Mike Portnoy har alltså lämnat Dream Theater. 🙁
Memphis Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Oj, jag börjar visst om 50 min, får sticka här, herrå.
Pazo Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag brukar gå 10 minuter innan. 😄 Men så bor du fem meter från klassrummet!
Pazo Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Jag ska ta med mig datorn till skolan idag för jag har lite jobb att göra inför ikväll
Micke H Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Mike Portnoy har alltså lämnat Dream Theater. 🙁 🙁 Idag tänkte jag lägga mig i något gatuhörn i fosterställning och gråta och runka okontrollerat och våldsamt.
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Hur kända är Dream Theater? Låt säga att vi säger: Eagles Lou Reed Faith Hill Britney Spears Metallica Rolandz Är de mer eller mindre kända än dessa?
Dingbats Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Det vore rätt soft att aldrig ha ett riktigt jobb utan bara fortsätta inom universitetet hela livet faktiskt.
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Det vore rätt soft att aldrig ha ett riktigt jobb utan bara fortsätta inom universitetet hela livet faktiskt. Min bäste kompis storebrorsa känner en sån. Och han är inte lärare...
debatt Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Hur kända är Dream Theater? Låt säga att vi säger: Jen Gloeckner Amon Düül The Stranglers Soundtrack of our lives Kevin Myers Supertramp Andreas Vollenweider The Jam Fleet Foxes Är de mer eller mindre kända än dessa? 😕
Recommended Posts