slejnard Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Puckelryggig dinosurie upptäckt ( text-tv sid 136)
Fidden Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Puckelryggig dinosurie upptäckt ( text-tv sid 136) kan vara min farmor.
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Valfuskdags tycker jag Om ni röstar på distorsion i studiofestivalsomröstningstråden får ni en... klapp på axeln.
slejnard Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 kan vara min farmor. Kallas hon Carchharodontosauridae? 😮 Isf äre hon
Memphis Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Blir nog att krypa ner i soffan och dra ett avsnitt Scrubs! ☺️ Herrå!
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 imorgon har jag en skrivmaskin och förhoppningsvis ingen könssjukdom
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 (redigerat) Är det nån som kan svara på en snabbis... Såhär va att förra torsdagen var det gruppövning och då mötte jag en tjej i korridoren och vi letade tillsammans fram rätt sal. Sen var det vi två + två andra killar i själva övningen. Sen igår var det gruppövning igen så då passade jag på att lite av en slump hamna bredvid henne och nu var det två och två-övning. Hon är väldigt tystlåten och vi har inte pratat om annat än skolan men ta bara mitt ord på att hon verkar lite intressant att lära känna. Hur småcreepy är det på en skala att sätta sig bredvid henne igen imorgon på gruppövningen..? EDIT: Ärlighet vore bra Redigerat 8 september 2010 av Dingbats
Overkill Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Kör hårt! Tror inte det gör något om du inte låtsas som att det vore slump, heja på henne och se uppriktigt glad ut och sådär. Om hon är som i din situation kanske hon bara tycker det är skönt om någon annan tar initiativet.
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 (redigerat) Kör hårt! Tror inte det gör något om du inte låtsas som att det vore slump, heja på henne och se uppriktigt glad ut och sådär. Om hon är som i din situation kanske hon bara tycker det är skönt om någon annan tar initiativet. Mm... Hopplös situation för på henne ser det ju ut som att hon skiter fulla fan i mig, men så ser å andra sidan jag ut också. Kanske kan le ett krystat leende mot henne iaf... PS hon är inte så snygg och har ingen vidare klädstil men såkandeva Redigerat 8 september 2010 av Dingbats
Memphis Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Trevligt Dingis! Jadu, lite svårt. Jag skulle väl försöka inte göra något märkvärdigt av det utan liksom gå in i klassrummet och inte spana in henne, fast innan sett var hon sitter, så går man "ovetandes" förbi och "ser henne" precis när man är på väg att gå förbi henne och säga tex: -"Nemän tja igen, där sitter du, har du lust att öva tillsammans igen eller? Gick ju bra sist liksom." Med 90% chans så säger hon -"ja visst". Och så har du lyckats sätta dig bredvid henne igen utan att det blir creepy. ☺️
Memphis Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 väntar på att nåt ska hända Världen funkar inte så har jag kommit fram till. För att det ska hända något måste man se till att göra något själv.
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Trevligt Dingis! Jadu, lite svårt. Jag skulle väl försöka inte göra något märkvärdigt av det utan liksom gå in i klassrummet och inte spana in henne, fast innan sett var hon sitter, så går man "ovetandes" förbi och "ser henne" precis när man är på väg att gå förbi henne och säga tex: -"Nemän tja igen, där sitter du, har du lust att öva tillsammans igen eller? Gick ju bra sist liksom." Med 90% chans så säger hon -"ja visst". Och så har du lyckats sätta dig bredvid henne igen utan att det blir creepy. ☺️ Det är nog ett bra tips som skulle funka i en lite annan situation. Den repliken kan jag omöjligen dra för dels vet vi inte innan lektionen är igång vad det är för slags grupper som ska bildas och dels gick det väl inte speciellt bra eller dåligt förra gången, ganska torr stämning (även om jag kan gilla det). Och så kommer med all sannolikhet både hon och jag och resten av gruppen stå utanför salen redan innan nån öppnar. Men a liksom m
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Världen funkar inte så har jag kommit fram till. För att det ska hända något måste man se till att göra något själv. Fast i det här fallet är det svårt att logga in någon annan på msn.
Recommended Posts