debatt Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 När man sätter i elsladden till laptopen är det som om en lampa tänds inuti datorn jfr med om den går på batteri.
Dingbats Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 När man sätter i elsladden till laptopen är det som om en lampa tänds inuti datorn jfr med om den går på batteri. there is a light that never goes out
Fidden Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 kaffe är för fittor. fast då måste det nog svalna först.
Overkill Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 kaffe är för fittor. fast då måste det nog svalna först. en god böna
Overkill Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Så jävla hungrig är jag sen jag spelade fotboll förut. Två ägg, tre korvar och två mackor (tyvärr brist på pålägg så det blir bostongurka + gurka + sallad och kanske lök på).
Fidden Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Så jävla hungrig är jag sen jag spelade fotboll förut. Två ägg, tre korvar och två mackor (tyvärr brist på pålägg så det blir bostongurka + gurka + sallad och kanske lök på). Hoppas du slog många inlägg iallafall, passar fint till gurkan också.
debatt Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Gurkburk Jag ska göra affischer och sätta upp på stan!!!!! 🙂
Fidden Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 arrested development 😄 Så jävla bra. Kan tipsa om Modern Family, som är lite åt det hållet också.
Overkill Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Så jävla bra. Kan tipsa om Modern Family, som är lite åt det hållet också. Har snart bara halva säsong 3 kvar. 🙁
Overkill Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Har ju börjat kolla family guy med, kollat typ tre säsonger. Inte alls lika kul med family guy när man ser många avsnitt i rad.
Neosus Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JNZL7GkqeRI&feature=player_embedded#!
Recommended Posts