Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Visst. Vad jag menar är att man sällan kan nå samma perspektiv i andra tillstånd. Vissa påstår det går med t.ex. meditation, men det är jag skeptisk mot. Om man är bekant med Jung eller liknande så kan man väl uttrycka det som att man får en chans att ta en fika med sin skugga. Jag kan inte riktigt varken hålla med eller säga emot så länge jag inte har provat på det känner jag. Det känns som en grej man ska ha gjort, för sakens skull om inte annat. Jag tänker inte lura mig själv att det finns någon bakomliggande anledning bortom det. MEN det hela bygger ju på att jag lär känna nån som håller på med sånt, annars kommer det ju aldrig hända. Jag kan knappast dra till plattan eller vart fan man får tag på syra och sen bara sitta en lördag på mitt rum och trippa, det vore ju höjden av vanskligt och patetiskt. Innan dess tror jag att jag ska fokusera på att gå upp i tid till skolan, ta reda på åtminstone vad den lagom intressanta tjejen jag satt bredvid idag heter, ta körkort och fira midsommar.
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Eller bara vara kär å pippa då å då. Ja det med. Kvart över åtta blir lagom.
Krokodil Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag kan inte riktigt varken hålla med eller säga emot så länge jag inte har provat på det känner jag. Det känns som en grej man ska ha gjort, för sakens skull om inte annat. Jag tänker inte lura mig själv att det finns någon bakomliggande anledning bortom det. MEN det hela bygger ju på att jag lär känna nån som håller på med sånt, annars kommer det ju aldrig hända. Jag kan knappast dra till plattan eller vart fan man får tag på syra och sen bara sitta en lördag på mitt rum och trippa, det vore ju höjden av vanskligt och patetiskt. Innan dess tror jag att jag ska fokusera på att gå upp i tid till skolan, ta reda på åtminstone vad den lagom intressanta tjejen jag satt bredvid idag heter, ta körkort och fira midsommar. I see. Jag hjälper dig gärna med olika spörsmål i alla fall. godis och cola. mmm
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 I see. Jag hjälper dig gärna med olika spörsmål i alla fall. godis och cola. mmm Det gläder mig! Klia röv.
Neosus Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Näe hörrni flickor ☺️ ..nu ska farbrorn koka en kopp fika 😑
slejnard Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 Eller ja, jag har blitt förälskad på äldre dar. 🥰
slejnard Postat 8 september 2010 Postat 8 september 2010 kommer dock aldrig ge henne en länk till längstah! 😄
Recommended Posts