slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 kan vara så att den ligger nånstans i Göteborg
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 enormt fet 😱 dök upp. Hmm brunnsbo ligger i Backa?
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 ...jag ska fan starta en godisaffär här på orten tror jag. 😕 Gör det! När kioskpiraten startade här så växte alla. Å när den la ner så började alla smalna av. 😮
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Ja, jag åker ju inte till Örkelljunga för att handla... 😄
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Godisaffären kan jag inte rekommendera faktiskt. Deras godis är inte lika fräscht som huvudbutikens i deras kedja, så därför rekommenderar jag den istället! 😄 4-gott på Brunnsgatan! De har fräschare godis och lägger upp nytt varje dag! Tror nästan att "det gamla" går till deras andra butiker. De har några till har jag läst på Metro. De försökte vara roliga när de döpte kedjan. 😛 Ok! 😄 Får väl kolla in den nån gång framöver. ☺️
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Gör det! När kioskpiraten startade här så växte alla. Å när den la ner så började alla smalna av. 😮 xD
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Här... 4-gott Thanks, men jag förstod inte vad som e roligt me deras namn? Four-gott? Som låter som "För gött"? Fyr-gott? Fagott? 😳 Redigerat 7 september 2010 av Memphis
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Webbsidan var inte uppdaterad! Numera minst 400 sorters lösgodis och dessutom har de en butik vid Masthuggstorget.
Neosus Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Gör det! När kioskpiraten startade här så växte alla. Å när den la ner så började alla smalna av. 😮 Ja det ska ja fan göra.. nångång. Nä man vill ju inte att befolkningen försvinner. xD 😄
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Thanks, men jag förstod inte vad som e roligt me deras namn? Four-gott? Som låter som "För gött"? Fyr-gott? Fagott? 😳 GÖTTTTTE BORG!! 😄
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Thanks, men jag förstod inte vad som e roligt me deras namn? Four-gott? Som låter som "För gött"? Fyr-gott? Fagott? 😳 😳 Har du ramlat eller? 4-Gott, som i engelskan forgot (glömt), dvs. underförstått: "Är det inte något du har glömt nu, att ha och smaska på under fredagskvällen? Nej, just det, titta in och handla godis av oss!"
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) 😳 Har du ramlat eller? 4-Gott, som i engelskan forgot (glömt), dvs. underförstått: "Är det inte något du har glömt nu, att ha och smaska på under fredagskvällen? Nej, just det, titta in och handla godis av oss!" Haha. Tack då. 😛 Okej, tänkte faktiskt på forgot men kom inte på det där långsökta underförstådda där så antog att det inte var det. 😛 Redigerat 7 september 2010 av Memphis
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Fyfan vad less jag blir på alla smygrasister! 😠 De vågar ju inte ens hälsa på människor från andra länder utan går omkring å beklagar sig. PRUTT!!! 😠
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Fyfan vad less jag blir på alla smygrasister! 😠 De vågar ju inte ens hälsa på människor från andra länder utan går omkring å beklagar sig. PRUTT!!! 😠 japp. 😏
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Fyfan vad less jag blir på alla smygrasister! 😠 De vågar ju inte ens hälsa på människor från andra länder utan går omkring å beklagar sig. PRUTT!!! 😠 Norrmän har det jobbigt!
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 MÄh, har sagt en massa dumma/korkade saker hela dagen. Känner mig lite dum. 🙁
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Grahn vill tillsätta Aliens i hela Riksdagen, eller hur var det nu...?! 😕 Iofs kan man väl säga att de är "Aliens" allihop. Sitter där, långt ifrån de flesta...
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 MÄh, har sagt en massa dumma/korkade saker hela dagen. Känner mig lite dum. 🙁 Du är långtifrån dum. Kan vara sömnbrist. Chalmers?
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Du är långtifrån dum. Kan vara sömnbrist. Chalmers? Kan det kanske vara. Har haft svårt att somna de senaste dagarna.. 😕 Jo, jag går där. 😑 Vilket isig kan vara jobbigt ibland när man alltid ska anses som "smart", bara för att man läser där. 😲 Redigerat 7 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Sätter lite press på en, fast så är det ju inte mer märkvärdigt att plugga där än på andra högskolor, vad jag vet iaf. Redigerat 7 september 2010 av Memphis
Neosus Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Iofs kan man väl säga att de är "Aliens" allihop. Sitter där, långt ifrån de flesta... Du har en poäng där.. 😑
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Du har en poäng där.. 😑 Nej, det är bara kossorna som är påängen... 😐 GUHUHUHU 😄😆😄 jättekul.. 😏
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag menade att studier kan vara tröttande i sig. Att man behöver sova rätt och kunna släppa tankarna på tal, formler, tentor etc för att fungera. Själv har jag suttit här och häckat och inte fått gjort ett skit. Detsamma kan nog sägas om de flesta här, mer eller mindre.
Recommended Posts