Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Juicy Idol 2010 på teve nu minsann.

Konstateranden:

Man kan inte säga att man "pluggar i Uppsala" om man är 16 år och går i gymnasiet.

Titta på Idol är knappt värt besväret så fjantigt som det är.

Postat

Inte värt det. Bara blaj.

För det mesta - ja. Men en del sånna program program e ändå roliga. Känns liksom isolerat att inte ha TV, även om jag inte kollar så värst mycket.

Postat

För det mesta - ja. Men en del sånna program program e ändå roliga. Känns liksom isolerat att inte ha TV, även om jag inte kollar så värst mycket.

Det är ungefär lika värt som Facebook. Om jag inte hade det skulle jag inte förstå hur skönt det är att slippa det.

Postat (redigerat)

Tycker det e nästan jobbigt att vara så sjukt ointresserad av fotboll/sport som jag är. Liksom polare som kollar på fotboll tillsammans och dricker bärs, äter chips. Visst kan jag ju haka på ändå men känns fånigt att sitta där och inte ha nån aning om nånting och inte veta vilka man ska heja på ens. 😆 Som tur e har dom även andra intressen. 😑

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.