Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nu ska vi se hur olika länder ser på konst. Första Google-träffen på svenska "konst":

konst2_1178039638.jpg

Engelska "art":

art-color.gif

Tyska "Kunst":

Abtrakte_kunst.jpg

Spanska "arte":

liber_de_arte_distillandi.gif

Polska "sztuka":

Naga_sztuka_2270007.jpg

Finska "taide":

Taide2Re.jpg

Turkiska "sanat":

sanat-kadin-kitap-siir-hasret.jpg

Japanska "芸術":

E5A4A9E6988EE5B18BE5B09A.jpg

Kinesiska "艺术" ger en varning om att sidan är farlig.

Redigerat av Dingbats
Postat

Nu har pizzerian bytt ägare och infört pommes som tillägg 10 kr på pizzorna om man vill ha det.

Vad vidrigt. Pommes i sig är ju inte ens gott. Tänk då att besudla pizzan på det viset.

Snart ska jag iväg och köpa lösgodis i butiken som har fler än 400 sorter.

Det är ju match sedan...

Brorsan nämnde dock att U21-laget spelar en vrålviktig kvalmatch borta mot Bulgarien

INNAN den match jag tänkte se: Sverige-San Marino. Om U21 tar minst en poäng borta

mot Bulgarien så går de till U21-EM-slutspelet!! Hittar dock ingen tv-kanal för den!

Pico?

Overkill?

Pazo?

Det blir väl atdhe net som gäller...

& Balkan-tv.

Postat

Jag fick ett samtal av en snäll kvinna på Sifo och nu ska jag vara med i något posttest och skicka tio brev i veckan från samma brevlåda.

Postat

Jag fick ett samtal av en snäll kvinna på Sifo och nu ska jag vara med i något posttest och skicka tio brev i veckan från samma brevlåda.

Vid samma tidpunkt ungefär, antar jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.