Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Nu ska vi se hur olika länder ser på konst. Första Google-träffen på svenska "konst": Engelska "art": Tyska "Kunst": Spanska "arte": Polska "sztuka": Finska "taide": Turkiska "sanat": Japanska "芸術": Kinesiska "艺术" ger en varning om att sidan är farlig. Redigerat 7 september 2010 av Dingbats
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Sverige å Polen är bäst på konst...å litte Finland...å sååååå.. MASSA KAFFE PÅ DET! 🥰
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Kaffe är väl ingen konst... 😏 Jo som knäckebröd, husmanskonst? 😕
Neosus Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 http://tinyurl.com/2cekhnm OMG! 😮 VEM har lagt en BACON på forumet? 😠
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Nu har pizzerian bytt ägare och infört pommes som tillägg 10 kr på pizzorna om man vill ha det. Vad vidrigt. Pommes i sig är ju inte ens gott. Tänk då att besudla pizzan på det viset. Snart ska jag iväg och köpa lösgodis i butiken som har fler än 400 sorter. Det är ju match sedan... Brorsan nämnde dock att U21-laget spelar en vrålviktig kvalmatch borta mot Bulgarien INNAN den match jag tänkte se: Sverige-San Marino. Om U21 tar minst en poäng borta mot Bulgarien så går de till U21-EM-slutspelet!! Hittar dock ingen tv-kanal för den! Pico? Overkill? Pazo? Det blir väl atdhe net som gäller... & Balkan-tv.
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag fick ett samtal av en snäll kvinna på Sifo och nu ska jag vara med i något posttest och skicka tio brev i veckan från samma brevlåda.
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag fick ett samtal av en snäll kvinna på Sifo och nu ska jag vara med i något posttest och skicka tio brev i veckan från samma brevlåda. Vid samma tidpunkt ungefär, antar jag.
Recommended Posts