Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Umeå har blivit sämre på damfotbollssidan.

De måste ha tappat halva laget.

Generationsväxling?

Några av veteranerna har lagt av så där försvann en del kompetens. Sen har klubben mycket mindre pengar

att röra sig med vilket betyder mindre Marta och mindre Ramona. Och helt plötsligen finns det inte så vansinnigt många supertalanger kvar.

Postat

Några av veteranerna har lagt av så där försvann en del kompetens. Sen har klubben mycket mindre pengar

att röra sig med vilket betyder mindre Marta och mindre Ramona. Och helt plötsligen finns det inte så vansinnigt många supertalanger kvar.

Nej, de var ju på teve i helgen och förlorade mot K/Gbg.

Marta var... ehhh... bra... outstanding snarare...

Postat

Alla säger att Sverige vinner lätt ikväll mot San Marino och visst tror jag det också.

Men tydligen var det ju så att det blev 1-0 till Sverige senast mot San Marino.

Hade inte självmålet kommit hade det blivit oavgjort.

San Marino har nått oavgjort i 2 av alla sina fotbollsmatcher någonsin.

De väntar fortfarande på första segern.

😲

Postat

Nej, de var ju på teve i helgen och förlorade mot K/Gbg.

Marta var... ehhh... bra... outstanding snarare...

Näe, ingen Ramona eller Marta i UIKs trupp. Kanske de är här på lån?

Postat

Alla säger att Sverige vinner lätt ikväll mot San Marino och visst tror jag det också.

Men tydligen var det ju så att det blev 1-0 till Sverige senast mot San Marino.

Hade inte självmålet kommit hade det blivit oavgjort.

San Marino har nått oavgjort i 2 av alla sina fotbollsmatcher någonsin.

De väntar fortfarande på första segern.

😲

Och Sverige har väl inte förlorat en kvalstartsmatch på 13 år eller något sånt?

Postat

Mäh! Ja det också iofs, undrar vart han tagit vägen, kanske har mer av ett liv än andra här på forat.

Jag tror inte på ett liv efter forat... 😏

Postat

Idag efter jobbet plockar jag upp mitt nybeställda PS3!!! 😄 :D 😄 Beställde även med HDMI-kabel, Batman: Arkham Asylum och Metal Gear Solid 4!! 😄

Postat

Idag efter jobbet plockar jag upp mitt nybeställda PS3!!! 😄 :D 😄 Beställde även med HDMI-kabel, Batman: Arkham Asylum och Metal Gear Solid 4!! 😄

Batman känns ju lite spontant så där "ewwww" 😛

MGS dock... 🥰

Postat

Har du ens kört det? Jag körde lite grand till PC och jag tyckte det var aweomse! 😄

Nepp, aldrig sett... säger bara att det är första känslan jag får. 😛

Postat

Okej, jag fattar det faktiskt. Men jag lovar dig att det är grymt. Det påminner lite grand om MGS pga stealth-elementen, men det finns så otroligt mycket mer! Kan faktiskt rekommendera det. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.