debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Nu gick Overkill till skolan. Hej då Overkill.
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Umeå har blivit sämre på damfotbollssidan. De måste ha tappat halva laget. Generationsväxling?
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Min ena spisratt står på 1.5. Så står den när den är avstängd numera. Helt knas.
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Idag blir det pizza för första gången på .... några månader.
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Umeå har blivit sämre på damfotbollssidan. De måste ha tappat halva laget. Generationsväxling? Några av veteranerna har lagt av så där försvann en del kompetens. Sen har klubben mycket mindre pengar att röra sig med vilket betyder mindre Marta och mindre Ramona. Och helt plötsligen finns det inte så vansinnigt många supertalanger kvar.
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Några av veteranerna har lagt av så där försvann en del kompetens. Sen har klubben mycket mindre pengar att röra sig med vilket betyder mindre Marta och mindre Ramona. Och helt plötsligen finns det inte så vansinnigt många supertalanger kvar. Nej, de var ju på teve i helgen och förlorade mot K/Gbg. Marta var... ehhh... bra... outstanding snarare...
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Alla säger att Sverige vinner lätt ikväll mot San Marino och visst tror jag det också. Men tydligen var det ju så att det blev 1-0 till Sverige senast mot San Marino. Hade inte självmålet kommit hade det blivit oavgjort. San Marino har nått oavgjort i 2 av alla sina fotbollsmatcher någonsin. De väntar fortfarande på första segern. 😲
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Nej, de var ju på teve i helgen och förlorade mot K/Gbg. Marta var... ehhh... bra... outstanding snarare... Näe, ingen Ramona eller Marta i UIKs trupp. Kanske de är här på lån?
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Alla säger att Sverige vinner lätt ikväll mot San Marino och visst tror jag det också. Men tydligen var det ju så att det blev 1-0 till Sverige senast mot San Marino. Hade inte självmålet kommit hade det blivit oavgjort. San Marino har nått oavgjort i 2 av alla sina fotbollsmatcher någonsin. De väntar fortfarande på första segern. 😲 Och Sverige har väl inte förlorat en kvalstartsmatch på 13 år eller något sånt?
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 😄 Mäh! Ja det också iofs, undrar vart han tagit vägen, kanske har mer av ett liv än andra här på forat.
Gote Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Mäh! Ja det också iofs, undrar vart han tagit vägen, kanske har mer av ett liv än andra här på forat. Jag tror inte på ett liv efter forat... 😏
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Är Forex den bästa banken att öppna bankkonto på?
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Är Forex den bästa banken att öppna bankkonto på? Har hört att HQ bank skall vara bland de bästa!
Micke H Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Idag efter jobbet plockar jag upp mitt nybeställda PS3!!! 😄 :D 😄 Beställde även med HDMI-kabel, Batman: Arkham Asylum och Metal Gear Solid 4!! 😄
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Idag efter jobbet plockar jag upp mitt nybeställda PS3!!! 😄 :D 😄 Beställde även med HDMI-kabel, Batman: Arkham Asylum och Metal Gear Solid 4!! 😄 Batman känns ju lite spontant så där "ewwww" 😛 MGS dock... 🥰
Micke H Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Har du ens kört det? Jag körde lite grand till PC och jag tyckte det var aweomse! 😄
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Har du ens kört det? Jag körde lite grand till PC och jag tyckte det var aweomse! 😄 Nepp, aldrig sett... säger bara att det är första känslan jag får. 😛
Micke H Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Okej, jag fattar det faktiskt. Men jag lovar dig att det är grymt. Det påminner lite grand om MGS pga stealth-elementen, men det finns så otroligt mycket mer! Kan faktiskt rekommendera det. 🙂
Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Började kolla, sen reflex-F5:ade jag och nu orkar jag inte.
Recommended Posts