Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Men kanske nåt annat attraherar och då är hon ju inte ful längre 😕 Om andra däremot tycker att hon är fel så görs det bäst att skita i det.

Nej alltså. Det finns ingen fysisk attraktion alls. Men ändå är man kär i resten. Det vore jobbigt.

Postat

morfin kommer från morpheus -- den grekiska drömmarnas gud

heroin kommer från att testpersonerna kände sig heroiska

coolt va

Postat

morfin kommer från morpheus -- den grekiska drömmarnas gud

heroin kommer från att testpersonerna kände sig heroiska

coolt va

jag kommer från sverige

Postat (redigerat)

OH SNAP!

😄 :D

Tänkte kanske mer på längsta... :rolleyes:

arongatang

haha, okej. My bad då. :rolleyes:😛

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

vadå för!!!!

Den var tråkig. Fick lägga till något för det såg cp ut utan någon alls, fick bli länk till dkm.

Edit: Vilket iofs mejkar sjukt mycket mer sense än att länka till janice prix.

Redigerat av Overkill
Postat

var ni inte coola nog att vara med när napster regerade eller?

Min kompis storebror visade mig Napster nån gång kring... 99? Kanske.

Själv började jag inte tanka på allvar förns 2007 med Limewire, sugprogram. Gick över till torrents och Soulseek.

Postat

det finns en recce som verkar rätt cool, hon gillar crookers, bloody beetroots, mstrkrft och sånt. och så är hon typ nästan 91:a och snygg.

Uttalas det recke eller resse?

& så pix plz

Postat

testade limewire. sög kuken som sagt. dc++ var bättre. torrents överlägset, men spotify tycker jag är ett väldigt bra komplement. kommer ihåg det gamla dagarna när vi inte hade bredband här på orten. svettiga, sena lan där alla drog filer av varandra vilket resulterade i att alla hade identiska musikmappar. förutom när någon utifrån kom eller någon lokal förmåga kommit utsocknes en stund och smakat det ljuva och oåtkomliga megabitflödet som adsl var.

Postat

Elsa som skulle rappa på några låtar hade sagt till pazo att hon har fem verser nu som hon skulle spela in nån dag. Sen ska vi använda dom och klippa och klistra och använda dom lite som vi vill på våra låtar och sen borde EP:n nästan vara typ klar!

Postat

Uttalas det recke eller resse?

& så pix plz

resse. Och bilder känns så stalkigt så nä. Pazo kan dock intyga det! Fast första gången vi pratade egentligen så hamnade dom två i världens diskussion om sydamerikansk politik.

Postat

testade limewire. sög kuken som sagt. dc++ var bättre. torrents överlägset, men spotify tycker jag är ett väldigt bra komplement. kommer ihåg det gamla dagarna när vi inte hade bredband här på orten. svettiga, sena lan där alla drog filer av varandra vilket resulterade i att alla hade identiska musikmappar. förutom när någon utifrån kom eller någon lokal förmåga kommit utsocknes en stund och smakat det ljuva och oåtkomliga megabitflödet som adsl var.

Hade alla samma musiksmak?

Och vad blir det om man korsar en liberal och en kommunist?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.