slejnard Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) Men kanske nåt annat attraherar och då är hon ju inte ful längre 😕 Om andra däremot tycker att hon är ful så görs det bäst att skita i det. edit: stavade fel på ful och fel. Redigerat 6 september 2010 av slejnard
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Men kanske nåt annat attraherar och då är hon ju inte ful längre 😕 Om andra däremot tycker att hon är fel så görs det bäst att skita i det. Nej alltså. Det finns ingen fysisk attraktion alls. Men ändå är man kär i resten. Det vore jobbigt.
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Det mest minnesvärda ordet på dagens föreläsning var "distinktionsskillnad".
Krokodil Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 morfin kommer från morpheus -- den grekiska drömmarnas gud heroin kommer från att testpersonerna kände sig heroiska coolt va
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 morfin kommer från morpheus -- den grekiska drömmarnas gud heroin kommer från att testpersonerna kände sig heroiska coolt va jag kommer från sverige
Memphis Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) OH SNAP! 😄 :D Tänkte kanske mer på längsta... arongatang haha, okej. My bad då. 😛 Redigerat 6 september 2010 av Memphis
slejnard Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Nej alltså. Det finns ingen fysisk attraktion alls. Men ändå är man kär i resten. Det vore jobbigt. Japp! Undras om det ens kan va så 😲 Ptjaa kanske
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 när jag var liten använde jag morpheus istället för kazaa
Krokodil Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 jag kommer från sverige jag kommer från bögien
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 när jag var liten använde jag morpheus istället för kazaa min kompis använda kazaa lite
slejnard Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 - Jag är från Norrland. - Ligger det i Norge? Fick faktiskt den frågan en gång 😑
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 va zaa han då minns jag inte men jag tyckte om formen på hans snopp en gång
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag vet inte vad en enda person i min "klass" heter. En tjej ser ut som Måns i Anders & Måns.
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) vadå för!!!! Den var tråkig. Fick lägga till något för det såg cp ut utan någon alls, fick bli länk till dkm. Edit: Vilket iofs mejkar sjukt mycket mer sense än att länka till janice prix. Redigerat 6 september 2010 av Overkill
Krokodil Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 var ni inte coola nog att vara med när napster regerade eller?
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 var ni inte coola nog att vara med när napster regerade eller? Min kompis storebror visade mig Napster nån gång kring... 99? Kanske. Själv började jag inte tanka på allvar förns 2007 med Limewire, sugprogram. Gick över till torrents och Soulseek.
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 det finns en recce som verkar rätt cool, hon gillar crookers, bloody beetroots, mstrkrft och sånt. och så är hon typ nästan 91:a och snygg.
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 det finns en recce som verkar rätt cool, hon gillar crookers, bloody beetroots, mstrkrft och sånt. och så är hon typ nästan 91:a och snygg. Uttalas det recke eller resse? & så pix plz
Krokodil Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 testade limewire. sög kuken som sagt. dc++ var bättre. torrents överlägset, men spotify tycker jag är ett väldigt bra komplement. kommer ihåg det gamla dagarna när vi inte hade bredband här på orten. svettiga, sena lan där alla drog filer av varandra vilket resulterade i att alla hade identiska musikmappar. förutom när någon utifrån kom eller någon lokal förmåga kommit utsocknes en stund och smakat det ljuva och oåtkomliga megabitflödet som adsl var.
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Elsa som skulle rappa på några låtar hade sagt till pazo att hon har fem verser nu som hon skulle spela in nån dag. Sen ska vi använda dom och klippa och klistra och använda dom lite som vi vill på våra låtar och sen borde EP:n nästan vara typ klar!
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Uttalas det recke eller resse? & så pix plz resse. Och bilder känns så stalkigt så nä. Pazo kan dock intyga det! Fast första gången vi pratade egentligen så hamnade dom två i världens diskussion om sydamerikansk politik.
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 testade limewire. sög kuken som sagt. dc++ var bättre. torrents överlägset, men spotify tycker jag är ett väldigt bra komplement. kommer ihåg det gamla dagarna när vi inte hade bredband här på orten. svettiga, sena lan där alla drog filer av varandra vilket resulterade i att alla hade identiska musikmappar. förutom när någon utifrån kom eller någon lokal förmåga kommit utsocknes en stund och smakat det ljuva och oåtkomliga megabitflödet som adsl var. Hade alla samma musiksmak? Och vad blir det om man korsar en liberal och en kommunist?
Recommended Posts