Memphis Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 😕 Också en smiley du väldigt sällan använder Dingis. 😄
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Också en smiley du väldigt sällan använder Dingis. 😄 Mer än man kan säga om dig och kolon D som i d.i.c.k.
Memphis Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Mer än man kan säga om dig och kolon D som i d.i.c.k. Mäh xD Sluta stör dig ffs. 😄
Krokodil Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Är du med i Flaming Lips? Inte vad jag minns. 🙁 Det är bra hur som helst. Bra bra bra! Jag instämmer. Härligt krokke! Thats my boy! ☺️ Tihi. 😊
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 På torsdag har vi spelning på smålands igen och på dansgolvet som kommer vara öppet då får det plats ungefär 100-150 personer. Det ska dock tydligen komma 200 internationella studenter samt 2-300 jurister, ekonomer, läkare och pol kandare. Najs!
Memphis Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 På torsdag har vi spelning på smålands igen och på dansgolvet som kommer vara öppet då får det plats ungefär 100-150 personer. Det ska dock tydligen komma 200 internationella studenter samt 2-300 jurister, ekonomer, läkare och pol kandare. Najs! haha Woho! 😄 Blir nog fett, ni får filma lite när ni kör då!
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 haha Woho! 😄 Blir nog fett, ni får filma lite när ni kör då! Ja det kommer bli grymt! Förhoppningsvis lite video också. Hade varit bra. Sen hörde vi lite lösa funderingar på att som i lördags innan linnros köra musik utomhus nästa lördag innan billie the vision & the dancers spelar eftersom dom ansvariga tyckte det var riktigt grymt att det blev som ett dansgolv utomhus. Vore också skitkul!
Memphis Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) Här leker liven hör jag. Ere din syrra som har sex i rummet brevid igen? 😄 Redigerat 6 september 2010 av Memphis
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Ere din syrra som har sex i rummet brevid igen? 😄 OH SNAP!
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Ere din syrra som har sex i rummet brevid igen? 😄 Tänkte kanske mer på längsta... arongatang
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag tycker det är äckligt när mormor mamma pappa osv tar på mig. Mellanjobbigt när kompisar folk jag inte känner osv tar på mig. Tjejer vet jag inte.
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 En skitjobbig grej måste ju vara att bli kär i en ful tjej.
Recommended Posts