Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sitter vid min nya dator och den första sidan man bokmärkar är såklart studioforum 😄. Nu ska jag bli mobilstudio. Inväntar ett usb-ljudkort. Ingen aning om det kommer funka men allt bör vara bättre än det jag haft till nu. Denna blev det:

http://www.dustinhome.se/pd_5010393324.aspx

Fett bakgårdsjam i afton också. Ca 15 som spelade i olika konstellationer och en 30-hövdad publik.

Postat
Sitter vid min nya dator och den första sidan man bokmärkar är såklart studioforum 😄. Nu ska jag bli mobilstudio. Inväntar ett usb-ljudkort. Ingen aning om det kommer funka men allt bör vara bättre än det jag haft till nu. Denna blev det:

http://www.dustinhome.se/pd_5010393324.aspx

Fett bakgårdsjam i afton också. Ca 15 som spelade i olika konstellationer och en 30-hövdad publik.

Hej! Tror det var ett bra val. Samma cpu-hastighet som min, Win XP och samma usb-antal plus e-sata. Lär rulla på bra!

Postat
Hej! Tror det var ett bra val. Samma cpu-hastighet som min, Win XP och samma usb-antal plus e-sata. Lär rulla på bra!

Hur blir det med turnén?

Postat

Visste ni förresten att det finns nästan lika många OLIKA teckenspråk som det finns språk? Jag trodde det fanns ett enda som var gemensamt för alla.

Postat
Visste ni förresten att det finns nästan lika många OLIKA teckenspråk som det finns språk? Jag trodde det fanns ett enda som var gemensamt för alla.

Det är klart det finns!

Postat

Jag mixade just klart vår autotune-bling-rap-parodi-låt. 😄 Ska länka snart om någon vågar lyssna. xD

Postat
Ser att jag har fått en varning fast jag inte har varit här. Kan det va därför?

😄

Ja, man måste logga in varje dag. 😮

Postat
Ser att jag har fått en varning fast jag inte har varit här. Kan det va därför?

Olsberg har gjort en större genomgång av vad "alla" skrivit på forumet. Därför fick Die Hard och Hägglund ryka t.ex.

Postat

Gjorde typ pyttelite på låtjäveln, loopade lite trummor i början och tog introtrummor och la i slutet med för att den ska bli enklare mixa men tog fan ändå lång tid. Suck.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.