Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Läst ikapp, fan va ni skrivit. 😠

Haft ett skön dag. Bara en föreläsning, sen pluggade me polare, tog en fika på stan me en tjejpolare, sedan flummigt gympass me mina seriöst knäppa kompisar. xD ☺️

Postat

Och ingen annan vaken? ELLER! Memphan är nog säkert redan vaken och pluggar sönder sig innan själva skolan börjar... därför han inte skriver här! 😮

ELLER!.. Så orkar jag inte längsta på morgonen. För då måste man ju starta datorn och sedan stänga av den igen. 😛

Postat

Inte gjort ett skit själv.

Mer än omauktoriserat en grej.

Sett töntarna i politiken på teve.

Såg Memphis soffa i Jysk-katalogen idag.

Gjort en enkelrad som jag mailat iväg.

Postat

Jobbigt. Minst sagt.

En gång somnade jag en tidig onsdagkväll kl 21 och vaknade fredag eftermiddag kl 15.

Det där e seriöst CP! 😄 :D 🤪

Mitt värsta är att lägga mig kl 12 och vakna kl 16. Efter 16 timmars sömn mår man riktigt gott. ☺️

Postat

Jag är en glad & flummig tjej från SKÅNE! Är 19 år och heter Kajsa. Jag är en sminkoholic, och älskar allt som har med smink att göra.

Postat

Såg Memphis soffa i Jysk-katalogen idag.

E du sugen på en sån soffa eller? 😄 Den e liksom inte extremt mjuk kanske men helt okej liksom, sjunker ner en del. Ska skaffa kuddar också.

Och längden på den e lagom, och låga stöd på sidorna gör att man kan ligga längs hela ifall man vill ha det som temporär sovplats.

Postat

har fått en bra nyhet att berätta för er. jag har haft sex med mitt ex som jag är kär i inte mindre än tre gånger sen jag sist var här. 🙂

Postat

har fått en bra nyhet att berätta för er. jag har haft sex med mitt ex som jag är kär i inte mindre än tre gånger sen jag sist var här. 🙂

!!! Detta är anmärkningsvärt!

Grattis!

Är ni tillsammans nu 😕

Postat

tack bubben 🥰

vi är dessvärre inte tillsammans. och jag tror inte det är realistiskt att det kommer hända just nu. men vi är närmre varann igen. och vi har inte uteslutit att vi ska träffas fler gånger och ha trevligt tillsammans. hur ska jag kunna motstå det? klart är ju att hon i och med detta har känslor för mig än, och att hon fortfarande vill ha mig i sitt liv även om hon inte säger det rakt ut.

Postat

tack bubben 🥰

Är du med i Flaming Lips?

vi är dessvärre inte tillsammans. och jag tror inte det är realistiskt att det kommer hända just nu. men vi är närmre varann igen. och vi har inte uteslutit att vi ska träffas fler gånger och ha trevligt tillsammans. hur ska jag kunna motstå det? klart är ju att hon i och med detta har känslor för mig än, och att hon fortfarande vill ha mig i sitt liv även om hon inte säger det rakt ut.

Det är bra hur som helst. Bra bra bra!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.