Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Den där tjejen har ingen hals? Eller en väldigt smal isåfall.

Jag har ingen isåfall alls, men om jag hade haft en isåfall hade min isåfall varit jättelång och tjock.

Framför allt är hon född i Kina, sexton bast och hänger på Emocore.se tydligen.

Annons
Postat

Framför allt är hon född i Kina, sexton bast och hänger på Emocore.se tydligen.

men hur ligger det till bakom allt?

Postat

Haha. En kille som reggar sig på forumet och tre minuter senare läxar upp dingbats om forumhyfs samtidigt som han kallar honom för rövknullad besserwisser.

Postat

Haha. En kille som reggar sig på forumet och tre minuter senare läxar upp dingbats om forumhyfs samtidigt som han kallar honom för rövknullad besserwisser.

Såg det! Hehehe.

Postat

Gymnasieflicka och gymnasietjej ger ungefär lika många träffar på Google, medan gymnasiepojke ger nästan inga alls och gymmnasiekille många många fler. De första två ger många fler träffar än de sista två. Vad säger det om samhället?

Postat

hyperlänk, or it didn't happen.

Postat

allt detta prat om mörker fick mig att inse att jag inte har något lyse i mitt kylskåp.

kunde du inse maten så du fick rätt grejor iaf, trots mörkret? 😕

Postat

allt detta prat om mörker fick mig att inse att jag inte har något lyse i mitt kylskåp.

once upon a time there was light in my life

now there's only love in the dark

nothing I can say

a total eclipse of the heart

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.