debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Man borde kunna inofficiellt rösta på ett parti man gillar men inte vill rösta på av andra orsaker. Du menar att du gillar ett parti men inte vill att det ska in i Riksdagen? 😕
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Du menar att du gillar ett parti men inte vill att det ska in i Riksdagen? 😕 Jag tycker Lars Ohly är söt men vill inte rösta på tomat- och avokadoröran.
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Men du är ju kommunist har du skrivit hundra gånger. Lars Orly är minst sympatisk i framtoningen av alla partiledare, tycker jag.
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag vill byta ut ALLA gubbar och gummor till aliens..
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 19 ska man rösta men man kan förhandsrösta redan nu
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 När det inte finns NÅGOT politiskt parti som har mer än 50% av ens egna åsikter är frågan om man ska rösta öht.
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag tänker iallafullafall starta Noggerpartiet ☺️
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Tiny alien http://www.youtube.com/watch?v=P84vcW_IHZI&feature=related
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 penne rigate tricolore m gourmet nötfärssås o gul paprika
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 My body feels heavy, I´m cold Every breath I take, feels like breath in gas When I stand next to you I feel joy but when I´m away from you I feel hurted How does that work? The disapointment from all the shit you costed, was it worth it? Where took your masculinity go away? I never thought that I would feel like this Sadness drives to anger There is no tears Days passes forward and nothing keeps happening between us, I´m just air We just slip away from each other... If you love someone deep down in your heart, you would never let the person go away You would do everything in your power too keep it safe and loved HÖR NI DET?????
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 "Statistik är den vetenskap som lär att om en människa står med den ena foten i en frysbox och den andra på en kokplatta, så har hon det i genomsnitt ganska skönt."
Recommended Posts