k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Brukar avier på paket komma dan efter paketet kommit till uthämtningsstället eller samma dag? Avierna brukar ju komma med paketet....
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jaha! du menade DEN typen av avier.. haha gör som Neosus föreslog tycker jag...
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag tänkte på packordern.. för mycket lager/butiks-arbeten i skallen just nu...
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Dagen efter eftersom det tar en dag att skicka avin men har du paket/ordernummer så kan man i regel springa dit till utlämningsstället och be dom kolla om paketet finns där och då går det oftast bra att ta ut paketet även om du inte fått någon avi. Såatte! Aha! Men jag har inget ordernummeschatte....
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet.
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet. OCH?!!?!?! Vem fan bryr sig hahah!!
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet. Men duuuuu....det måste väl ha vart trevligt ändå juh? 😕
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Äh nu måste jag sova igen... Du sover väl 16 timmar om dygnet?
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Men duuuuu....det måste väl ha vart trevligt ändå juh? 😕 Ja det var den bästa tiden i mitt liv faktiskt Kul med alla djuren. Skönt att jobba utomhus året runt med. Men särkilt på sommaren när det var så mycket folk som ville ställa frågor om de djuren vi hade där. Fast det bästa var nog de tjejer som kom till stränderna för att sola iofs. Det var lite kull att kunna hämta ett lamm ur hagen så att de fick klappa det utan att behöva vara oroliga för de "stora" tackorna haha.. Men nu sova.. börjar bli yr nu..
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet. Fin natur! 🙂
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Du sover väl 16 timmar om dygnet? Värre än mig i så fall. Jag läste en intressant artikel som sa att om man är MÄTT så sover man mer än om man är hungrig. Vilken slutsats...
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Brukar avier på paket komma dan efter paketet kommit till uthämtningsstället eller samma dag? Jag får dem i 40% samma dag och då står det på avin ett klockslag man kan hämta det efter. I 55% av fallen får jag avin dagen efter paketet kommit in till varuutlämnaren. I 5% av fallen får jag avin efteråt, när jag redan via sms-et sett att paketet kommit. 😑
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Då gör jag det istället.. 😆😛 http://ekonomistas.se/2010/08/11/arbetslosheten-under-mandatperioden/ (Var det rätt länk? 😕😱 ) Vet inte. OM det är den grafen som menas så får den underkänt.
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Du sover väl 16 timmar om dygnet? haha något i den stilen ja... men det beror på vilken kvalitet jag har på sömnen med. Fast min sömntörning är såpass grov att jag inte kan leva ett riktigt normalt liv. Eftersom jag blir fruktansvär irriterad när jag blir trött så har min vänner lärt sig att fråga hur jag har sovit.. haha ett bra sätt för dem att säga "nu är du dryg igen..." 😆😆 ...samtidigt som det hjälper mig att inse att jag faktiskt börjar bli trött och grinig. Så nu brukar folk fårga om vi ska hitta på något till helgen och lägga till "om du är vaken" 😄
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Vet inte. OM det är den grafen som menas så får den underkänt. Det den är menad att visa på (vilket var anledningen till att jag postade den) är att folk från dom rödgröna ibland hävdat att arbetslösheten i Sverige ökat mer än i övriga Europa, vilket den här ganska tydligt visar att så inte är fallet.
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) Jag tycker att alla jävla grafer känns opålitliga när det gäller politiken. 😕 Enda grafen som är pålitlig är Biografen 😑 Edit: Värsta stavfelet lixom Redigerat 6 september 2010 av Neosus
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jobbigt. Minst sagt. En gång somnade jag en tidig onsdagkväll kl 21 och vaknade fredag eftermiddag kl 15.
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag tycker att alla jävla grafer känns opålitliga när det gäller politiken. 😕 Enda grafen som är pålitlig är Biografen 😑 Edit: Värsta stavfelet lixom Helt seriöst... jag läste ekonomi bara för att jag gillar kurvor. Men den där grafen saknar enhet på den vertikala y-axeln (ordinatan). Tre av personerna på siten känner jag igen namnet på!
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Man borde kunna inofficiellt rösta på ett parti man gillar men inte vill rösta på av andra orsaker.
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Helt seriöst... jag läste ekonomi bara för att jag gillar kurvor. Det finns mer kurvor på frisörlinjen...
Recommended Posts