Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Brukar avier på paket komma dan efter paketet kommit till uthämtningsstället eller samma dag?

Avierna brukar ju komma med paketet....

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Jaha! du menade DEN typen av avier.. haha

gör som Neosus föreslog tycker jag...

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag tänkte på packordern.. för mycket lager/butiks-arbeten i skallen just nu...

Postat

Dagen efter eftersom det tar en dag att skicka avin men har du paket/ordernummer så kan man i regel springa dit till utlämningsstället och be dom kolla om paketet finns där och då går det oftast bra att ta ut paketet även om du inte fått någon avi.

Såatte!

Aha! Men jag har inget ordernummeschatte....

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet.

OCH?!!?!?! Vem fan bryr sig hahah!!

k9 (oregistrerad)
Postat

Äh nu måste jag sova igen...

k9 (oregistrerad)
Postat

Men duuuuu....det måste väl ha vart trevligt ändå juh? 😕

Ja det var den bästa tiden i mitt liv faktiskt Kul med alla djuren. Skönt att jobba utomhus året runt med. Men särkilt på sommaren när det var så mycket folk som ville ställa frågor om de djuren vi hade där. Fast det bästa var nog de tjejer som kom till stränderna för att sola iofs. Det var lite kull att kunna hämta ett lamm ur hagen så att de fick klappa det utan att behöva vara oroliga för de "stora" tackorna haha..

Men nu sova.. börjar bli yr nu..

Postat

Du sover väl 16 timmar om dygnet?

Värre än mig i så fall.

Jag läste en intressant artikel som sa att om man är MÄTT så sover man mer

än om man är hungrig. Vilken slutsats...

Postat

Brukar avier på paket komma dan efter paketet kommit till uthämtningsstället eller samma dag?

Jag får dem i 40% samma dag och då står det på avin ett klockslag man kan hämta det efter.

I 55% av fallen får jag avin dagen efter paketet kommit in till varuutlämnaren.

I 5% av fallen får jag avin efteråt, när jag redan via sms-et sett att paketet kommit.

😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Du sover väl 16 timmar om dygnet?

haha något i den stilen ja... men det beror på vilken kvalitet jag har på sömnen med.

Fast min sömntörning är såpass grov att jag inte kan leva ett riktigt normalt liv. Eftersom jag blir fruktansvär irriterad när jag blir trött så har min vänner lärt sig att fråga hur jag har sovit.. haha ett bra sätt för dem att säga "nu är du dryg igen..." 😆😆 ...samtidigt som det hjälper mig att inse att jag faktiskt börjar bli trött och grinig.

Så nu brukar folk fårga om vi ska hitta på något till helgen och lägga till "om du är vaken" 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

natt nu eller inte natt men ......

Postat

Vet inte. OM det är den grafen som menas så får den underkänt.

Det den är menad att visa på (vilket var anledningen till att jag postade den) är att folk från dom rödgröna ibland hävdat att arbetslösheten i Sverige ökat mer än i övriga Europa, vilket den här ganska tydligt visar att så inte är fallet.

Postat (redigerat)

Jag tycker att alla jävla grafer känns opålitliga när det gäller politiken. 😕

Enda grafen som är pålitlig är Biografen 😑

Edit: Värsta stavfelet lixom

Redigerat av Neosus
Postat

Jag tycker att alla jävla grafer känns opålitliga när det gäller politiken. 😕

Enda grafen som är pålitlig är Biografen 😑

Edit: Värsta stavfelet lixom

Helt seriöst... jag läste ekonomi bara för att jag gillar kurvor.

Men den där grafen saknar enhet på den vertikala y-axeln (ordinatan).

Tre av personerna på siten känner jag igen namnet på!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.