Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Håkan Alois Lind Erik ,den röda tråden visar solklart på att rasen spelar roll,ju mer vitt desto mindre kriminellt beteende! Förklaringar som klasstillhörighet mm är löjjeväckande!De med judiskt blod i ådrorna bevisar den sanningen, då de är de mest korrupta i samhället,samtidigt som de lever i en annan värld än arbetarens! Inavel beror det på i stor utsträckning! Hahaha klasstillhörighet my ass!

49 minutes ago

Jude är ingen ras väl?

Det är väl en religion.

Postat

Jag vill inte vara tillsammans med en tjej med glottal förstärkning i slutet av varje mening-ö. Typ såna som pratar såhä-är. Hela tiden-ö!

Postat

Varför det?

Hade ett konto i en sparbank i Eskilstuna där mina föräldrar sparade åt mig när jag var liten, och så var det en bankbok kopplad till det som jag inte visste fanns och som är borta. Så den måste utlysas i tidningar och massa byråkratiskt strul i sju månader.

k9 (oregistrerad)
Postat

Också sjukt bra.

Låter jävigt Joe Satriani fast akustiskt. Me likes 🥰🥰🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Pamela Anderson kan ha varit mitt första runkobjekt.

Har alltid tyckt hon är inte ful kanske men jävligt tråkig att titta på..

Sandra Bulloc var mera min melodi däremot..

Postat

Har alltid tyckt hon är inte ful kanske men jävligt tråkig att titta på..

Sandra Bulloc var mera min melodi däremot..

Tänk på hur ung jag var, eftersom hon var min allra första. Räcker med smal kropp och stora bröst så börjar det pirra i pungen på en stackars överkåt tonåring.

Om du bara visste, min son. 😛

...! 😮

PAPPA! 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe trodde du var en milf hunter.... 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag hadde faktist sex innan jag runkade första ggn... 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Jag tar inte tråden så seriöst som det kanske framstår har bara så jävla tråkigt just nu.... 😛

Fast det vore ju roligare om Nattvaktaren vad den jag brottades mot där.. han har ju roligare kommentarer han

Postat

Dagen efter eftersom det tar en dag att skicka avin men har du paket/ordernummer så kan man i regel springa dit till utlämningsstället och be dom kolla om paketet finns där och då går det oftast bra att ta ut paketet även om du inte fått någon avi.

Såatte!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.