debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Några av mina klasskompisar var tydligen med i agenda igår. Spelar dom gitarr då?
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Det var alltså den korte cellisten till vänster på bilden här som dog i en trafikolycka med en höbal som kom störtande från naturen plötsligt.
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Vad är facebook gold och varför har du det, Micke?
Pico Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Vad är facebook gold och varför har du det, Micke? Ja, säg nu Micke! 😄
Pico Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Det är väl som Lunarstorm Pro ungefär. Now with even more fjortisar! 😄
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Gissa! 😄 Vad tror ni att Facebook Gold är? 😄 Googlar man står att det är ett hoax. 😛
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Inte minst på att den officiella Gold-avataren inte skulle vara en dålig jpeg.
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Eller att det skulle vara omöjligt för andra att se den. Det är ju snarare en nackdel än en fördel.
Micke H Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) Näe, jag vet. Men alla mina polare är inte lika smarta (eller nät-kunniga) EDIT: jävlar vad griniga ni är då. 😛 Det är ju bara en halvrolig grej. Redigerat 6 september 2010 av Micke H
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Näe, jag vet. Men alla mina polare är inte lika smarta (eller nät-kunniga) EDIT: jävlar vad griniga ni är då. 😛 Det är ju bara en halvrolig grej. Vadå griniga? Säger ju bara hur obvious det var. Du borde ju veta det! 😛
Overkill Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Håkan Alois Lind Erik ,den röda tråden visar solklart på att rasen spelar roll,ju mer vitt desto mindre kriminellt beteende! Förklaringar som klasstillhörighet mm är löjjeväckande!De med judiskt blod i ådrorna bevisar den sanningen, då de är de mest korrupta i samhället,samtidigt som de lever i en annan värld än arbetarens! Inavel beror det på i stor utsträckning! Hahaha klasstillhörighet my ass! 49 minutes ago
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Håkan Alois Lind Erik ,den röda tråden visar solklart på att rasen spelar roll,ju mer vitt desto mindre kriminellt beteende! Förklaringar som klasstillhörighet mm är löjjeväckande!De med judiskt blod i ådrorna bevisar den sanningen, då de är de mest korrupta i samhället,samtidigt som de lever i en annan värld än arbetarens! Inavel beror det på i stor utsträckning! Hahaha klasstillhörighet my ass! 49 minutes ago Han har ju rätt i sak.
Recommended Posts