Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

article-1309256-0B0D38D5000005DC-991_638x925.jpg

Det var alltså den korte cellisten till vänster på bilden här som dog i en trafikolycka med en höbal som kom störtande från naturen plötsligt.

Postat (redigerat)

Näe, jag vet. Men alla mina polare är inte lika smarta (eller nät-kunniga)

EDIT: jävlar vad griniga ni är då. 😛 Det är ju bara en halvrolig grej.

Redigerat av Micke H
Postat

Näe, jag vet. Men alla mina polare är inte lika smarta (eller nät-kunniga)

EDIT: jävlar vad griniga ni är då. 😛 Det är ju bara en halvrolig grej.

Vadå griniga? Säger ju bara hur obvious det var. Du borde ju veta det! 😛

Postat

Håkan Alois Lind Erik ,den röda tråden visar solklart på att rasen spelar roll,ju mer vitt desto mindre kriminellt beteende! Förklaringar som klasstillhörighet mm är löjjeväckande!De med judiskt blod i ådrorna bevisar den sanningen, då de är de mest korrupta i samhället,samtidigt som de lever i en annan värld än arbetarens! Inavel beror det på i stor utsträckning! Hahaha klasstillhörighet my ass!

49 minutes ago

Postat

Håkan Alois Lind Erik ,den röda tråden visar solklart på att rasen spelar roll,ju mer vitt desto mindre kriminellt beteende! Förklaringar som klasstillhörighet mm är löjjeväckande!De med judiskt blod i ådrorna bevisar den sanningen, då de är de mest korrupta i samhället,samtidigt som de lever i en annan värld än arbetarens! Inavel beror det på i stor utsträckning! Hahaha klasstillhörighet my ass!

49 minutes ago

Han har ju rätt i sak.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.