Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hej!

När man har installerat och auktoriserat Addictive drums en gång redan och sedan blivit tvungen att installera det på nytt, så kommer ju kravet på auktoriseringsrutan upp igen i programmet. Frågan är då: vad gör man då? Jag kanske kan använda mina gamla aultoriseringsnummer säger supporten på Addictive drums, men det är inte alls säkert. Och söker jag efter en ny auktorisering så kanske den stoppas eftersom jag använder samma dator som innan, eller också får jag den, men då förverkas båda datorernas auktoriseringar för samma program trots att det rör sig om samma dator och inte två olika... det är ju dumt.

Jag auktoriserade på nytt förut när det gällde Ableton Live, men då blev det helknas och programmet stängdes. Så nu hoppas jag på ett mail från Ableton imorgon.

Postat

Iof har jag tagit på dingis så indirekt har jag taigt på memphan, fast jag tog på dingis innan dingis tog på memphan så det blir mer som att memphan tagit på mig indirekt 😮

Fan vad äckligt egentligen.

Postat

Iof har jag tagit på dingis så indirekt har jag taigt på memphan, fast jag tog på dingis innan dingis tog på memphan så det blir mer som att memphan tagit på mig indirekt 😮

😆🤪 :wacko:

Postat

Så du skulle alltså bara vilja titta på pamela andersson eller motsvarande het brud med stora bröst? inget klämmande osv?

bara titta inte röra aja baja

såere

Postat

Så du skulle alltså bara vilja titta på pamela andersson eller motsvarande het brud med stora bröst? inget klämmande osv?

Är du galen?

😄😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.