Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Ramla inte ut bara Det e nog lugnt, han lär fastna me håret i något innan han landar. 😛
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 han ser ut som josé gonzáles helt enkelt Min moster känner José Gonzaléz morsa. 😄
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Min moster känner José Gonzaléz morsa. 😄 Tänkte fråga om jag får ta på dig, men det har jag redan gjort!
Pazo Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Iof har jag tagit på dingis så indirekt har jag taigt på memphan, fast jag tog på dingis innan dingis tog på memphan så det blir mer som att memphan tagit på mig indirekt 😮
debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Hej! När man har installerat och auktoriserat Addictive drums en gång redan och sedan blivit tvungen att installera det på nytt, så kommer ju kravet på auktoriseringsrutan upp igen i programmet. Frågan är då: vad gör man då? Jag kanske kan använda mina gamla aultoriseringsnummer säger supporten på Addictive drums, men det är inte alls säkert. Och söker jag efter en ny auktorisering så kanske den stoppas eftersom jag använder samma dator som innan, eller också får jag den, men då förverkas båda datorernas auktoriseringar för samma program trots att det rör sig om samma dator och inte två olika... det är ju dumt. Jag auktoriserade på nytt förut när det gällde Ableton Live, men då blev det helknas och programmet stängdes. Så nu hoppas jag på ett mail från Ableton imorgon.
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Iof har jag tagit på dingis så indirekt har jag taigt på memphan, fast jag tog på dingis innan dingis tog på memphan så det blir mer som att memphan tagit på mig indirekt 😮 Fan vad äckligt egentligen.
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Ja all kroppslig kontakt är vederstygglig! Minst sagt. Jag kallar på förbud!
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Iof har jag tagit på dingis så indirekt har jag taigt på memphan, fast jag tog på dingis innan dingis tog på memphan så det blir mer som att memphan tagit på mig indirekt 😮 😆🤪 :wacko:
Pazo Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Ja all kroppslig kontakt är vederstygglig! Så du skulle alltså bara vilja titta på pamela andersson eller motsvarande het brud med stora bröst? inget klämmande osv?
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Så du skulle alltså bara vilja titta på pamela andersson eller motsvarande het brud med stora bröst? inget klämmande osv? bara titta inte röra aja baja såere
debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Så du skulle alltså bara vilja titta på pamela andersson eller motsvarande het brud med stora bröst? inget klämmande osv? Är du galen? 😄😆
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 hungrig men det gör inget för sömnen botar allt
Neosus Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) ät då ninjad Redigerat 5 september 2010 av Neosus
Recommended Posts