Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Vad ska man göra i Mexiko mer än att frakta immigranter, dricka tequila och knarka? Kanada känns självklart, södra Kanada är nästan = USA.

En halvkompis ska med två andra ner till Panama och så vidare till Colombia och Peru och Argentina och Brasilien och vetefan. Så kan du ju göra.

Postat
ojojoj hur ska jag hålla koll på vilka pengar som är vilka på kontot

i-landsproblem 🙂

Postat
En halvkompis ska med två andra ner till Panama och så vidare till Colombia och Peru och Argentina och Brasilien och vetefan. Så kan du ju göra.

Fast jag är inte det minsta intresserad av någonting söder om Texas.

Postat
Okej.

Så du vill inte till Miami då?

HA

Mäh 🙂

Egentligen inte så sugen på just Miami dock. Gå runt där och vara spännis med min kropp, nä. Mer sugen på att åka runt på östkusten i småstäder och små byar, varvat med större städer och historiska och kulturella upplevelser. Vill egentligen liksom bara vara amerikansk svensson.

Postat
Mäh 🙂

Egentligen inte så sugen på just Miami dock. Gå runt där och vara spännis med min kropp, nä. Mer sugen på att åka runt på östkusten i småstäder och små byar, varvat med större städer och historiska och kulturella upplevelser. Vill egentligen liksom bara vara amerikansk svensson.

Ambitioner det med. Jag vill inte vara svensson nånstans, jag vill vara cool hipster som egentligen är mentalt "förbi" hipsterstadiet men som beter sig exakt likadant i vilket fall. Gärna i Frankrike för dels bor Per Hagman där och han verkade cool och blasé när jag läste intervjun med honom i hipstertidningen Filter, och dels för franska är fint.

Postat
Jag vill egentligen bara runt i europa å kanada/usa. sen är jag typ nöjd! Vore kanske kul å åka runt lite i sydamerika också men orka!

Ja, särskilt Colombia har jag hört är skittråkigt...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.