Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) *Fortsätter ta ut gitarrlåten* Redigerat 5 september 2010 av Memphis
Neosus Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Nämen de e ju den nya soffan ser jag nu... ja e blind 🥰
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 ...men vars e din nya soffa, Memp? Nämen de e ju den nya soffan ser jag nu... ja e blind 🥰 xD Grahn du e verkligen blind 😄 Men gillar dig ändå 🥰
Overkill Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Hej! Nu ska vi sammanfatta veckan: Måndag – var ute och skejtade, blev väldigt sugna på öl. Drog till nation och blev sådär lagom fulla. Tisdag – skejtade, var sega. Taktiska som vi är vilade vi (enda dagen under veckan som inte var fest förutom idag). Onsdag – spelning i tältet för teknolognollor. Alla var aspepp så det blev rätt fett faktiskt. Mest mainstream dock så inte så mycket "bra" musik. Torsdag – var på new kid (klubben där vi spelar ibland) när matte c och jonas spelade. Det var riktigt jävla bra, astungt fast på ett annat sätt än vad vi kör. Vi körde ett par låtar också, askul var det. Fredag – jonas hade premiär för sin nya klubb källaren så då var vi där, mycket electropop men lite "lättare" musik än tidigare. Sjukt najs och bra ändå. Lördag – spelning på innergården på smålands nation där oskar linnros spelade. Egentligen jonas och pazo som skulle spela, jag följde mest med för att få gå in gratis och slippa köa, sen köra några låtar i början så folk antog att jag var hyrd DJ och det var därför jag var där. Vi riggade upp där vid fyra nån gång, började köra vid fem, break mellan sex och sju då linnros soundcheckade och sen så fastnade jag där uppe och så höll vi på tills klockan var ett. Ruskigt kul var det, vi stod uppe på en typ balkong och ett tag var vi fem pers som stod där och röjde. Pazo gick upp på högtalaren och släppte ut håret och körde stenhårt så en del frågade vad han gick på. 😛 Var inget tänkt dansgolv utomhus men vi körde på och folk började dansa som fan och samlas där nere så det var fint! Apkul iaf. Gratis öl med.
Overkill Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Japp! Dom här två senaste veckorna har varit helt outstanding.
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Hej! Nu ska vi sammanfatta veckan: Måndag – var ute och skejtade, blev väldigt sugna på öl. Drog till nation och blev sådär lagom fulla. Tisdag – skejtade, var sega. Taktiska som vi är vilade vi (enda dagen under veckan som inte var fest förutom idag). Onsdag – spelning i tältet för teknolognollor. Alla var aspepp så det blev rätt fett faktiskt. Mest mainstream dock så inte så mycket "bra" musik. Torsdag – var på new kid (klubben där vi spelar ibland) när matte c och jonas spelade. Det var riktigt jävla bra, astungt fast på ett annat sätt än vad vi kör. Vi körde ett par låtar också, askul var det. Fredag – jonas hade premiär för sin nya klubb källaren så då var vi där, mycket electropop men lite "lättare" musik än tidigare. Sjukt najs och bra ändå. Lördag – spelning på innergården på smålands nation där oskar linnros spelade. Egentligen jonas och pazo som skulle spela, jag följde mest med för att få gå in gratis och slippa köa, sen köra några låtar i början så folk antog att jag var hyrd DJ och det var därför jag var där. Vi riggade upp där vid fyra nån gång, började köra vid fem, break mellan sex och sju då linnros soundcheckade och sen så fastnade jag där uppe och så höll vi på tills klockan var ett. Ruskigt kul var det, vi stod uppe på en typ balkong och ett tag var vi fem pers som stod där och röjde. Pazo gick upp på högtalaren och släppte ut håret och körde stenhårt så en del frågade vad han gick på. 😛 Var inget tänkt dansgolv utomhus men vi körde på och folk började dansa som fan och samlas där nere så det var fint! Apkul iaf. Gratis öl med. Fan va fett Killis! 😮 Verkar sjukt kul att Dj,a o så. 😄 Vill oxå. 🙁
Pazo Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Dedär var ändå en "Lugn" stund...måste de varit...För jag står inte å fetingröjjer-sönder eller hetsar publiken 😛
Recommended Posts