Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja Slejnard. Jag har gått en inre datakurs.

Det där med hastigheten...

Om man klistrar in den här i Forumet i en avdelning så att den som ser den kan klicka på pilen för att få den att starta,

så kommer den mer sannolikt att stanna upp här och där jämfört med om man använder symbolen bredvid smileygubben och klistrar in en länk så att den som ska titta klickar på länken som ju går till den i jämförelse mycket större webbplats som YouTube är jämfört med lilla Studio Forum och därmed har YouTube större kapacitet att sända ut videosnutten. Detta beror på att man styrt en video som är tillgänglig på en site som är populär, in till en liten tråd av mindre dignitet och sannolikheten är ju då att fler kommer att klicka på den specifika videosnutten jämfört med om man inte styr in den.

Ju fler som klickar och ska se den samtidigt, ju långsammare blir väl uppspelningen! Antag att en ensam person går in och klickar på en video. Då kommer ju den att spelas upp bättre, snabbare, jämnare jämfört med om tusen pers ska kolla samtidigt.

Eller? Så har jag märkt att det är. Eller så har det att göra med hur många som använder Internet samtidigt där man bor. Så är det ju för text-tv i alla fall. Nr folk sover funkar det ju gôrbra, aldrig annars.

😄

Postat (redigerat)

Har du möblerat om din jävel? Visst stod sängen där keyboarden står?

Japp. 😄 Har faktiskt möblerat om 2 gånger sedan du var där. Erkänn det blev snyggt!

Redigerat av Memphis
Postat

Japp! Särskilt gardinerna och lampan! Fast väldigt mystisk placering av högtalarna.

hehe. 😄 Det e bara temporärt, ska antingen sätta dit mitt skrivbord igen eller så köper jag stativ till dem.

k9 (oregistrerad)
Postat

Vill också möblera om, men ingen gör det åt mig.. så det blir aldrig av....

k9 (oregistrerad)
Postat

Fast jag behöver ju iofs såg och hammare för att möblera som jag vill ha det...

k9 (oregistrerad)
Postat

Äh nu ska jag porrsurfa lite...

...ska kolla på trummor on the nets.

laters

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.