Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

🤪 Är mycket tveksam till det. 😱

Klickar man på länken bredvid smileyn så blir det ju bara url-tjafs och så placerar man den där emellan.

Men den syns ju inte bara för det. Det blir ju en länk som nästa person måste klicka på för att se något av den.

MÅSTE man lagra videoklippet på sin egen dator först? Det verkar vara en svag länk ⚠️

Redigerat av debatt
Annons
Postat

Kopiera url adressen och klistra in direkt i inlägget, debatt!

Jo, men det är ju det jag gjort varenda gång.

Jag skulle vilja att nästa person slipper klicka på länken.

Postat

Det är rätt taatigt att låtarna i YouTube stannar upp hela hela hela hela hela (till och med värre än Glenn Strömberg) tiden.

Det beror nog på mitt bredband? 2 nånting i hastighet... 😕

Postat

🤪 Är mycket tveksam till det. 😱

Klickar man på länken bredvid smileyn så blir det ju bara url-tjafs och så placerar man den där emellan.

Men den syns ju inte bara för det. Det blir ju en länk som nästa person måste klicka på för att se något av den.

MÅSTE man lagra videoklippet på sin egen dator först? Det verkar vara en svag länk ⚠️

Lektion 1:

Kopiera url adressen och klistra in direkt i inlägget, debatt!

Jahaaaaaaa....

Vad är då vitsen att använda symbolen bredvid Smiley-n?

😲😆

Jag sa ju att du gått datakurs. 😑

Postat

Det är rätt taatigt att låtarna i YouTube stannar upp hela hela hela hela hela (till och med värre än Glenn Strömberg) tiden.

Det beror nog på mitt bredband? 2 nånting i hastighet... 😕

Samma här att det segar. Tror det är nåt fel på deras sida för mitt bredband är snabbt som vinden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.