slejnard Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Slutar aldrig garva åt den här reklamen. OMG! 😮 http://www.youtube.com/watch?v=S-g9eDY1qdM
debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 God middag! Undrar om man ska åka på den där feberkänningen och torrhostan som inte bryter ut, som "ALLA" tycks ha nu. Jag ska hålla mig undan. Sammanfattning: Tycker att Memphis soffa var fin, var köper man en sån? Bekväm och inte för bred för att få plats på lämplig vägg här. Tycker att Slejnard har fel som säger att jag har gått en datakurs. Det har jag inte alls. Märks inte det? 😛 I så fall självlärd. Tycker att Neosus länk till Tuttar överallt var övervärderad tyvärr, men håller med om att man borde nog baka ibland. Tror att Dingbats inte ska vara orolig så mycket för sin kropp rent generellt. Det märks till slut på det sociala planet. Jag undrar om det verkligen är möjligt att EM-kvalmatchen mellan Sverige och Ungern gick Overkill förbi. Jag tycker att det är väldigt kallt i min lägenhet nu och undrar varför värden går efter almanackan och ej efter vädret när det gäller värmen. Jag tycker att dr loop ska vinna Melodifestivalen. Det är inget mer att diskutera liksom. Får man lämna in protest? Jag tycker det är uppmuntrande att Pazo sjunger eller i vart fall skriver wegue wegue wegue då och då - den var bra. Jag trodde seriöst instinktivt att Slejard menade att k9 var en betäckare, sn slags horbock, när han skrev att han kom och gick. Själv ska jag nu gå till livsmedelsaffären och handla livsmedel. ☺️
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) 😄 :D Man köper en sådan soffa på Jysk. ☺️ Redigerat 5 september 2010 av Memphis
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Tror att Dingbats inte ska vara orolig så mycket för sin kropp rent generellt. Det märks till slut på det sociala planet. Wut? Jag skiter väl i kroppen.
debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 😄 :D Man köper en sådan soffa på Jysk. ☺️ Oväntat! Jag trodde Room, BoConcept, Bolia eller nåt sånt. ☺️
debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Wut? Jag skiter väl i kroppen. Nej, men det går över. Idag spelar Tyresö-AIK i Damallsvenskan.
Fidden Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Tills slut kom vi in på en litet ställe men då var alla så trötta så hände inte så mycket. xD ja, jobbigt när det är trångt och man är trött. ska man ta den i tvåan, vill man ju vara pigg liksom.
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) Haha! Jag trodde seriöst instinktivt att Slejard menade att k9 var en betäckare, sn slags horbock, när han skrev att han kom och gick. ja du känner ju Slejnard bättre än jag gör, så jag säker inte emot på den punkten, Debatt. 😆😆😆 {anti-Slej-crypt} Men hälsa honom att det var så barnsligt att jag inte tänker skriva så han ser vad som står... {anti-Slej-crypt} Redigerat 5 september 2010 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 😮 {anti-Slej-crypt} yeey det funkade!!! {anti-Slej-crypt}
debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Hur gör man för att få in YouTube-låt här så att den SYNS???
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Hur gör man för att få in YouTube-låt här så att den SYNS??? hmm jagtrodde att låtar faktist är nogot man hör...
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 hmm han/hon vågade inte posta här tydligen haha
Recommended Posts