slejnard Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 haha 😄 halvser nån underlig sci-fi på ( I!) ettan. Sugen på att dra igång metroid men då somnar jag aldrig oj var visst Matrix
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 heppla nu ska sig gubba sova.. har varit nere vid stranden och eldat ikväll.. trött natti!!
slejnard Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Jag har gjort dryga 10000 inlägg 😳 😆 SF snodde mitt liv ☺️
Dingbats Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Rensade just datorn på tre års damm... den blev glad.
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Ganska fail kväll igår, jämfört me i förrgår som var svinkul. För dels var alla lite sega efter gårddagen när vi var uppe till 6, och vi tänkte bara käka tacos och kände inte för att gå ut, men så blev det så. Alla var sjukt ottagade, vi stod i köer jättelänge men kom aldrig in för att det var fullt. Mäh. 😛 Tills slut kom vi in på en litet ställe men då var alla så trötta så hände inte så mycket. xD
Overkill Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Bara sopor som är otaggade på grund av kvällen innan!
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Bara sopor som är otaggade på grund av kvällen innan! Mäh. Du kan va. 😠
Pazo Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Jag tycker fan man blir mer taggad ju mer man håller på 😛
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) Vi brukar kunna festa flera dagar i rad men igår blev allt bara fel. xD Redigerat 5 september 2010 av Memphis
slejnard Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Kollar lite på fångarna på fortet. Ser dörrar som öppnas av sig själv och nycklar som förefaller sväva. Det sägs att det är dvärgar som utför de tricken men jag kan inte se dom 😮😕
Memphis Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Kollar lite på fångarna på fortet. Ser dörrar som öppnas av sig själv och nycklar som förefaller sväva. Det sägs att det är dvärgar som utför de tricken men jag kan inte se dom 😮😕 xD Jag och några polare diskuterade det där. För det känns ju lite nervärderande att det ska vara dvärgar som gör det där, eller? 😛
slejnard Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 xD Jag och några polare diskuterade det där. För det känns ju lite nervärderande att det ska vara dvärgar som gör det där, eller? 😛 Ja kanske. Men ändå smidigt med små varelser som kan trångla sig in här å där på fortet
Recommended Posts