slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Mmm, första gången på många år skall jag göra ett försök igen med att skicka in till Melodifestivalen. Just nu känns låten faktiskt riktigt hittig och syntig. Troligen helt fel koncept för herr Bjrökman och hans klan. 🙂 Coolt! Funderar åxå på det på skoj skull. Skickar man till webjokern då eller? 😕
Fidden Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Helvete helvete helvete helvete 😠 jag missade både min 100-årsdag och sekelskiftet. I år fyller jag 125. Då får man börja knarka knark helt lagligt har jag hört.
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 sockerkakan på väggen där säg mej vem som äggast är
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 tvåan på fett rockar Zeppelin Led skulle det kunna bli om man tar det bakifrån... 😑
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Jepp! Har alltid tyckt att han sjunger på norsk/svenska i Stairway to Heaven....versdelen som börjar " My head is hummin´" låter "jag er ett svammel" 😆 Lyssna själva..haha
Pazo Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Fast jag har nästan inget hår alls som växer på bröstet, är lite glad för det sägs ju att de som har mycket kroppshår tappar fortare håret från skallen.. i mitt fall är det nog motsattsen.. BOYA!! FFS!
Dingbats Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 nu är det för ljust gå och lägg dig mig & säg mig rejdejlejhejhej nattinatti negerpatti
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 pattar pattar på väggen där säg mej vem som tuttast är
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 mora din 😊 " way down in side..." sjunger de på tvn
Recommended Posts