Memphis Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Nej, eller huuur, klockan e bara kvart i 6.. 😳 Kanske dags o lägga sig? 😆 Hade nyss liten efterfest här, spelade gitarr o sjöng o skit nyss. 😄 Mina grannar kommer älska mig. 😆😄 Det blev utgång på nattklubb, dansade o skit, me tjejer o så.. :pppPPppPPPpp 😄 :D Drack massa öl innan, o shottar. JAK ER FOLL!! xD xD Ska nog sova här kanske. 🤪 :wacko 😳
Memphis Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Alltså vad lustigt sammanträffande. Jag möblerade om tidigare i veckan. Tre år sen senast! 😮 Slejj!! 🥰 :wub:
Memphis Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Yeah! 😄 Ptjaa vad har hänt. Pazkill utsar. Jag grahn å mickeH tar en kopp ibland. Memphis 😄 Dingbats svär å gormar k9 kommer å går Loop å Linus tittar in ibland Debatt har gått datakurs Sadam jr var ett tag sen 😕 har jag glömt nån 😆 :lol: Bra sammanfattning ffs! 😆 :lol: xD
Pico Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Nej Pico, det e nog bara du. 😄 Mäh... I'm ronry? 😕🙁😄
Pico Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Förresten, vann du budgivningen om skrivmaskinen?
Pico Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Jadå. Kommer nog på måndag. Sweet! *tepp, tepp, tepp, tepp, PING* 😛
Pico Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 (redigerat) Hur mycket hår har ni på bröstet? Vet inte hur man mäter... Inte så mycket men ett par nävar okomprimerat? 😛 Redigerat 4 september 2010 av Pico
Pico Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Typ yta och täthet. Av nån anledning tar det emot att leta referensbilder. 😆
Recommended Posts