Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det pratas om att det finns risk att Grekland "går i konkurs".

Vad menas egentligen me det? Vad skulle det innebära?

Postat

Utveckla gärna?

Typ att grekerna får flytta därifrån och alla svenska hushåll måste ta hand om var sin grek? 😠 :angry:

Postat
Och alla svenskar måste flytta dit och hjälpa var sin grek? 😠

Nää... man kan bo kvar, var och på sitt håll.

Om Grekland är skyldiga Sverige pengar så får de sälja vad de har i bilar, dammsugare och ukuleles, så får vi de pengarna.

Postat
Nää... man kan bo kvar, var och på sitt håll.

Om Grekland är skyldiga Sverige pengar så får de sälja vad de har i bilar, dammsugare och ukuleles, så får vi de pengarna.

Bouzouki också, och ouzo.

Postat
Fet video! Och ja de liknar fan lite ace of base! Har fan inte tänkt på det innan :

Segt intro på videon, 2m15s väntan på låten 🙂

Men ja, visst är det lite sommar-syntreggae ala Ace...

Postat
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

palla vara kontrollfreak! Jag kommer ALDRIG bli tillsammans med en sån tjej.

Vem? Vad? Varför?

Postat
Vem? Vad? Varför?

Min lillasyster. Hon ska till USA med sin pojkväns familj om en vecka och är borta en månad, betalat inklusive matpengar från våra föräldrar, superlyx. Sen skapar hon massa problem med ojojoj hur ska jag hålla koll på vilka pengar som är vilka på kontot så jag inte råkar ta 200 kr för mycket av matpengarna och använder till en tröja istället!!! Hemska tanke.

Postat
Min lillasyster. Hon ska till USA med sin pojkväns familj om en vecka och är borta en månad, betalat inklusive matpengar från våra föräldrar, superlyx. Sen skapar hon massa problem med ojojoj hur ska jag hålla koll på vilka pengar som är vilka på kontot så jag inte råkar ta 200 kr för mycket av matpengarna och använder till en tröja istället!!! Hemska tanke.

Men jävlar vad lyx! Vill också 🙂

Postat
Men jävlar vad lyx! Vill också 🙂

Kan se om du kan hänga på. De är sjutton (på riktigt) enerverande amerikaner i ett hus med en toalett i en vecka till att börja med.

Postat
Kan se om du kan hänga på. De är sjutton (på riktigt) enerverande amerikaner i ett hus med en toalett i en vecka till att börja med.

Låter ju underbart (inte ironisk). Vart då?

Postat

Jag har kommit på en plan. När jag tagit min högskoleingenjörsexamen om två år så ska jag på fet luffarresa runt hela världen i flera månader. Europa, Asien iallfall. När jag kommer tillbaka så hoppar jag på masterprogrammet och pluggar färdigt, för sedan kommer man börja jobba och då blir det mycket svårare att kunna göra något sånt. Han killen jag har praktik med hade gjort typ så, asgrymt ju.

Postat
Jag har kommit på en plan. När jag tagit min högskoleingenjörsexamen om två år så ska jag på fet luffarresa runt hela världen i flera månader. Europa, Asien iallfall. När jag kommer tillbaka så hoppar jag på masterprogrammet och pluggar färdigt, för sedan kommer man börja jobba och då blir det mycket svårare att kunna göra något sånt. Han killen jag har praktik med hade gjort typ så, asgrymt ju.

Bra plan. Borde göra nåt liknande.

Postat

Åååh, jag vill egentligen allra helst hänga på såna där ställen som man egentligen inte ska hänga på. Typ som North Carolina, inte New York, LA, Florida, eller så. Drömmen är New England, tänk att hänga i en stuga ute i skogen i Maine (tänker mig typ Secret Window, den känns väldigt Maine-ig men vet inte var den utspelar sig) eller Rhode Island eller Vermont eller så.

brownAutumn.jpg

Kolla så fint. Nått liknande sånt här vill jag bo i:

maine-mortgage.jpg

Postat

Jag tänker likadant fast jag skiter i Europa och Asien så det får bli USA.

Postat
Jag tänker likadant fast jag skiter i Europa och Asien så det får bli USA.

Du kan ju iaf beta av Kanada eller Mexiko eller nåt också.

Postat
Du kan ju iaf beta av Kanada eller Mexiko eller nåt också.

Vad ska man göra i Mexiko mer än att frakta immigranter, dricka tequila och knarka? Kanada känns självklart, södra Kanada är nästan = USA.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.