Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 (redigerat) Nu blev det invecklat 😆 Åsså en ninja på de 😱 Redigerat 4 september 2010 av Neosus
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Så hur känns det nu när vintern nalkas och du får snö på kottarna 😊
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Jag gillar Jama-Rock n roll music. Tycker den e skitcool 🥰
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Så hur känns det nu när vintern nalkas och du får snö på kottarna 😊 Det känns lite kyligt men annars är det coolt..... 😱😄
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Jag gillar Jama-Rock n roll music. Tycker den e skitcool 🥰 Tack! Ja den är cool. blev en evig följetångfjång här på forat! Första låten som jag började använda DAW "på rikt". Hade vissa delar på portan å la upp...sen kom aROCKER å la riktiga trummor å det las grejer hit å dit. Kan säkert göras bättre på vissa delar nu men själva låten är jag svinnöjd med!
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Tack! Ja den är cool. blev en evig följetångfjång här på forat! Första låten som jag började använda DAW "på rikt". Hade vissa delar på portan å la upp...sen kom aROCKER å la riktiga trummor å det las grejer hit å dit. Kan säkert göras bättre på vissa delar nu men själva låten är jag svinnöjd med! Ja jag tycker den e perfekt som den är nu. Din sång passar så jävla bra där. Love it!
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 räknat......vi är på 25 å man byter vid 30 😕
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Ja jag tycker den e perfekt som den är nu. Din sång passar så jävla bra där. Love it! Aah coolt. Tycker den känns schwainigt hög nå upp i pitch samt halvfalsk....men ja det är ju råk n råll! 😄
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Aah coolt. Tycker den känns schwainigt hög nå upp i pitch samt halvfalsk....men ja det är ju råk n råll! 😄 Exakt! De e ju inte så jäklarns roligt om allt ska vara perfekt hela tiden. Spelglädjen e ju roligare! 😄🥰
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 "Den allmänna snacktråden, 2010 del 1" sida 2100 känns som fina nuffror 😛
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Exakt! De e ju inte så jäklarns roligt om allt ska vara perfekt hela tiden. Spelglädjen e ju roligare! 😄🥰 Japp så äre! Och tyvärr blir jag kräsnare med ljud å blajj så skapandet å det kuliga faller undan. Usch! men nu börjar det komma igen. Har fixat enkla men smidiga rec/play grejer nära lägenheten å det låter awesome. fast det beror såklart mest på att vi är flera som jammar igång grejerna...kommer bli skitbra"! Förra helgen spelade vi in en KISSlåtö bla.
Neosus Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Jag käkar godis som fan nu ...fast nu ska ja sova. Goder natten! 🥰
Recommended Posts