Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag gillar Jama-Rock n roll music. Tycker den e skitcool 🥰

Tack! Ja den är cool. blev en evig följetångfjång här på forat! Första låten som jag började använda DAW "på rikt". Hade vissa delar på portan å la upp...sen kom aROCKER å la riktiga trummor å det las grejer hit å dit. Kan säkert göras bättre på vissa delar nu men själva låten är jag svinnöjd med!

Postat

Tack! Ja den är cool. blev en evig följetångfjång här på forat! Första låten som jag började använda DAW "på rikt". Hade vissa delar på portan å la upp...sen kom aROCKER å la riktiga trummor å det las grejer hit å dit. Kan säkert göras bättre på vissa delar nu men själva låten är jag svinnöjd med!

Ja jag tycker den e perfekt som den är nu. Din sång passar så jävla bra där. Love it!

Postat

Aah coolt. Tycker den känns schwainigt hög nå upp i pitch samt halvfalsk....men ja det är ju råk n råll! 😄

Exakt! De e ju inte så jäklarns roligt om allt ska vara perfekt hela tiden. Spelglädjen e ju roligare! 😄🥰

Postat

Exakt! De e ju inte så jäklarns roligt om allt ska vara perfekt hela tiden. Spelglädjen e ju roligare! 😄🥰

Japp så äre! Och tyvärr blir jag kräsnare med ljud å blajj så skapandet å det kuliga faller undan. Usch! men nu börjar det komma igen. Har fixat enkla men smidiga rec/play grejer nära lägenheten å det låter awesome. fast det beror såklart mest på att vi är flera som jammar igång grejerna...kommer bli skitbra"! Förra helgen spelade vi in en KISSlåtö bla.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.