slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Fan va jag möblerar om här! 😮 Fan va mycket bättre det blir! 😮 Och jag undrar varför i helvete jag inte gjort detta tidigare? 😳😆 xD Alltså vad lustigt sammanträffande. Jag möblerade om tidigare i veckan. Tre år sen senast! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 en öl på det då 😕 Japp och en öl på ölen...
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Det var inte igår din gamla poet. Goethe: http://sv.wikipedia.org/wiki/Johann_Wolfgang_von_Goethe
Gote Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Jo, det var ju inte igår. Kan nån sammanfatta vad som hänt sen sist?
Gote Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Det var inte igår din gamla poet. Goethe: http://sv.wikipedia.org/wiki/Johann_Wolfgang_von_Goethe lol Såhär nära (håller upp tumme och pekfinger skapligt nära varandra) att redigera den artikeln och lägga in min avatar...
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Yeah! 😄 Ptjaa vad har hänt. Pazkill utsar. Jag grahn å mickeH tar en kopp ibland. Memphis 😄 Dingbats svär å gormar k9 kommer å går Loop å Linus tittar in ibland Debatt har gått datakurs Sadam jr var ett tag sen 😕 har jag glömt nån
Gote Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Yeah! 😄 Ptjaa vad har hänt. Pazkill utsar. Jag grahn å mickeH tar en kopp ibland. Memphis 😄 Dingbats svär å gormar k9 kommer å går Loop å Linus tittar in ibland Debatt har gått datakurs Sadam jr var ett tag sen 😕 har jag glömt nån Låter som ni har det bra! 😎 Gote har du glömt, vad håller han på med? 😕
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Gote har du glömt, vad håller han på med? 😕 ja var har du hållt hus? 😕
Gote Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 ja var har du hållt hus? 😕 Fråga inte mig, men det är gött att vara hemma igen... 😄
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Oj glömde fidden! 😮 Han äter pangkakor dagarna i ända. ☺️
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Fråga inte mig, men det är gött att vara hemma igen... 😄 Aha på MIR 😄
Gote Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 På tal om fisk så borde man gå och lägga sig nu.
Recommended Posts