debatt Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hämta tvätt som inte torkat antagligen. Sedan fest. He da! 😑
Micke H Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hammerfall? 😕 🥰 På tal om det håller vi på och repar in När Vindarna Viskar Mitt Namn av Roger Pontare som dom gjorde en cover på. 😄 Dessutom en metal-version av La Voix! 😄 :D 😄
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Lutar åt Vänsterpartiet i kommunen. Landstinget kanske jag plojröstar eller skippar helt.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 (redigerat) sKA KOLLA! jAG FASTNADE FRAMFÖR RENFELDT ..och capslock fastnade oxå 🤪 Vad tyckte du om intrycket han gav? Redigerat 3 september 2010 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Lutar åt Vänsterpartiet i kommunen. Landstinget kanske jag plojröstar eller skippar helt. 😳
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 landstinget är ju viktigt det med... sjukvården är ju ganska usel just nu. Fattas ju så mycket vårdplatser att man blir mörkrädd..
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Fast jag är helt oinsatt i landstingspolitiken så det känns bara dumt att rösta där.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hehe! De är ju en sund poäng det iofs. Men kola på den minister som sitter nu och se vad hans politik lätt till. Att ha dessutom försöker ta creds för att vi har så bra metoder att köerna har minskat mycket tackvare bla titthåls operationer och magsårmediciner tycket jag är märkligt. Han nämner ju inte vad hans politik har gjort förutom att minska vårdplatser och ökat försäljningen av privatvårdsförsäkringar. Och det jag skrev nu var inte vinklat.. 😛
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Fast det där vet jag ingenting om egentligen, så. Och jag är ärligt talat inte så intresserad.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 hej nej det finns ju en tråd för den diskussionen redan.. Nu ska jag gå och slåss.. laters forumet
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Japp! Gjorde en gryta.. senare blir det OLW supergrillchips å frrrreshislanddip. Kanske ett par Mariestad å en lapinkulta
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 and your sister I think her name is debraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Memphis Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 (redigerat) Tja gubbs! 😄 Fan va mina polare köpt proteinpulverburkar o grejs. 🤪 Det e så sjukt överskattat, och så de lägger mer energi på sånt än själva träningen på gymmet. xD Jag skiter i sånt helt men har ändå växt mycket senaste året och kunnat öka massor i alla övningar. Äter vanligt och tränar 3ggr i veckan. Allt som behövs liksom. Och grejen me att "bulka", alltså äta upp sig på feta saker så man blir "större", för att sedan "deffa" bort det samtidigt som man tränar och tro att man då ska bli "större" än man skulle blivit annars. 😆 Men man lägger ju bara på sig fett och tränar sedan bara bort det. Så oerhört slöseri med tid och pengar. 😛 Redigerat 3 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 (redigerat) Jag vet att du tar/har tagit, extra protein Pazo. Inte för att det skadar liksom, e väl bra. 😛 Men liksom känns som man gör så stor grej av det, än hur man lägger upp träningen, vilka övningar, antal repetitioner, dagar i veckan, dela upp muskelgrupper osv. Och pulver som Kreatin, prestationshöjare, "cell-utvidgande"-pulver känns överdrivet. 🤪 Redigerat 3 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Men såatte, Kaffe här! ☺️ Blev en kebabtallrik förut! Sjuuukt gott! Har blivit ett klassiker på fredagar på restaurang Nemos vid skolan. 😄
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Har en enorm högerarmsbiceps efter åratal av Prippslyftande från soffbord till mun.
Memphis Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Har en enorm högerarmsbiceps efter åratal av Prippslyftande från soffbord till mun. 😆 Ja, en sån lär man få om några år. 😄🥰 Bättre me ölarm än musarm! Guhu!
Memphis Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Yes! Csn kom nu! 😄 Bara en vecka försent.. för. jag glömde registera mig till kurserna på skolans hemsida så var därför. xD
Recommended Posts