Pazo Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Inte för att spelningen i italien nånsin kommer hända 😛
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Inte för att spelningen i italien nånsin kommer hända 😛 Vad är det för jävla inställning! 😠 Vill du att den ska hända kommer den hända. PUNKT.
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Någon av er som har CD-skivor som ni är med på att sälja?
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Pazo sa nån gång för inte alltför längesedan, men jag hittar inte inlägget, att han kände nån i Marseille tror jag att det var... och att han då skulle kunna få bo gratis där... utifall om att... Det kom mig att tänka på att när jag ska sova över hos mina vänner så hade det blivit billigare på hotell.
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Dagens utfrågning av stadsministern var rolig.. han fick svettas lite när det kom fram att både arbetslösheten och utan förskapet faktiskt HAR ökat..
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Jo om sagt. Jag skulle behöva lite roliga demon för att kanske kunna spela dem i lokal radio samt för att ge dem till någrasom sänder webradio härifrån Ludvika.. så jag köpper gärna några om ni har att sälja..
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Demos har jag inga. Trancer är riktigt i stöten med sína körutlägg i tråden om Mixologikursen.
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Inte för att spelningen i italien nånsin kommer hända 😛 Nä knappast men kul om det hände för er! 😛
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Någon av er som har CD-skivor som ni är med på att sälja? Har ca 35 tomma i min spindel...du får dom för 89 spänn! 😑
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Jo om sagt. Jag skulle behöva lite roliga demon för att kanske kunna spela dem i lokal radio samt för att ge dem till någrasom sänder webradio härifrån Ludvika.. så jag köpper gärna några om ni har att sälja.. Aha. Jag kan skicka några gamla gratis. Typ såna jag har på min sida här samt myspace. Inte mkt nytt. En outgiven Eva Cassidyskiva åxå. PM så ger jag adress å du skickar ett frakensteinerat kuvert. 😮
Neosus Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Skönt att det löste sig, Debatt (sa han som sket i vasken)! ☺️
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Grahn! 😮 Skurit några talgbollar åt fåglarna idag? 🥰
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 tågen går varje år tågen går varenda år i samma spår bra poem till en rap
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Wheååå. Ändrade min myspace på utseendesidan. Blev det bättre eller sämre?
Neosus Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 sKA KOLLA! jAG FASTNADE FRAMFÖR RENFELDT ..och capslock fastnade oxå 🤪
Neosus Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Du skrev myspace och jag sitter och kollar på facebook.. Nu äre dax att sova tror jag 😊
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Gött. Såg kommentaren ☺️ ( orka logga in igen)
slejnard Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Hmm...inbillar jag mig att ljudet låter bättre 😕 *Hörsel* *App app applåder*
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Har ca 35 tomma i min spindel...du får dom för 89 spänn! 😑 hehe tack men dra åt.. nej tack
Recommended Posts