Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Inte för att spelningen i italien nånsin kommer hända 😛

Vad är det för jävla inställning! 😠

Vill du att den ska hända kommer den hända. PUNKT.

k9 (oregistrerad)
Postat

Någon av er som har CD-skivor som ni är med på att sälja?

Postat

Pazo sa nån gång för inte alltför längesedan, men jag hittar inte inlägget, att han kände nån i Marseille tror jag att det var...

och att han då skulle kunna få bo gratis där... utifall om att...

Det kom mig att tänka på att när jag ska sova över hos mina vänner så hade det blivit billigare på hotell.

k9 (oregistrerad)
Postat

Dagens utfrågning av stadsministern var rolig.. han fick svettas lite när det kom fram att både arbetslösheten och utan förskapet faktiskt HAR ökat..

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo om sagt. Jag skulle behöva lite roliga demon för att kanske kunna spela dem i lokal radio samt för att ge dem till någrasom sänder webradio härifrån Ludvika.. så jag köpper gärna några om ni har att sälja..

Postat

Jo om sagt. Jag skulle behöva lite roliga demon för att kanske kunna spela dem i lokal radio samt för att ge dem till någrasom sänder webradio härifrån Ludvika.. så jag köpper gärna några om ni har att sälja..

Aha. Jag kan skicka några gamla gratis. Typ såna jag har på min sida här samt myspace. Inte mkt nytt. En outgiven Eva Cassidyskiva åxå. PM så ger jag adress å du skickar ett frakensteinerat kuvert. 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Har ca 35 tomma i min spindel...du får dom för 89 spänn! 😑

hehe tack men dra åt.. nej tack :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.