Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kan du inte ge några exempel på socialt önskvärda och lämpliga beteenden som leder till evig vänskap med samtliga gäster, debatt?

Att man kommer in på ett gemensamt intresse! Det kan ju vara "musik" rent allmänt.

Sedan är väl tyvärr studentinsparkspubar en grej som lätt kan bli en lite flamsigt ytlig företeelse.

Man hinner nog inte odla vad som kan leda till en evig vänskap så snabbt.

Och definitivt inte med samtliga (tvåhundratalet?) gäster

Annons
Postat

Att man kommer in på ett gemensamt intresse! Det kan ju vara "musik" rent allmänt.

Sedan är väl tyvärr studentinsparkspubar en grej som lätt kan bli en lite flamsigt ytlig företeelse.

Man hinner nog inte odla vad som kan leda till en evig vänskap så snabbt.

Och definitivt inte med samtliga (tvåhundratalet?) gäster

Jag borde nog dra dit i tid även om det inte är så mycket folk där då, så jag inte kommer dit när det är fullt med folk och alla är i gång redan.

Jag hatar flams och ytlighet.

Undra om mitt plåster på vänster långfinger kan räcka som samtalsämne.

Postat

Jag borde ha haft nån bandtröja som jag inte skäms över. Typiskt.

Det kan också sålla bort en hel del potentiella vänner direkt helt i onödan.

En del går ju på första intrycket för mycket.

Annars kan du ju göra en själv med Rhubarb - om det inte finns nån tryckt redan. Strykjärn o tisha.

k9 (oregistrerad)
Postat

...nämen såatte

...jodå såatte...

Postat

Jag borde nog dra dit i tid även om det inte är så mycket folk där då, så jag inte kommer dit när det är fullt med folk och alla är i gång redan.

Jag hatar flams och ytlighet.

Undra om mitt plåster på vänster långfinger kan räcka som samtalsämne.

Vilken vecka är det? 😲

Postat

Det kan också sålla bort en hel del potentiella vänner direkt helt i onödan.

En del går ju på första intrycket för mycket.

Annars kan du ju göra en själv med Rhubarb - om det inte finns nån tryckt redan. Strykjärn o tisha.

Hinner inte på en halvtimme. De enda bandtröjor jag har är antingen på band jag inte lyssnar på längre eller ser inte alls ut som bandtröjor.

Postat

Hinner inte på en halvtimme. De enda bandtröjor jag har är antingen på band jag inte lyssnar på längre eller ser inte alls ut som bandtröjor.

Vad ska du göra om en halvtimme?

ÄR DET NU IDAG? SNART?

Tror jag själv skiter knäck snart.

🤪

k9 (oregistrerad)
Postat

Kan du inte ge några exempel på socialt önskvärda och lämpliga beteenden som leder till evig vänskap med samtliga gäster, debatt?

Jag brukar imitera kalle anka, han har inga byxor ju så det är lett att imitera just den biten... Sedan s kan alla gäster komma överens om att jag är helt sjuk i huvudet, och har en liten... hjärna... så då kan de diskutera den saken och slippa halka in på obekväma ämnen som väder och vind, eller vad som figurerar i nyheterna.

Postat

ÄR DET NU IDAG? SNART?

🤪

Det börjar på pappret klockan tre, men jag vill inte vara där precis direkt när det börjar som på ett barnkalas. Men ändå ganska i början. Tänkte åka om en halvtimme så är jag där mellan halv fyra och fyra.

k9 (oregistrerad)
Postat

ÄR DET NU IDAG? SNART?

🤪

Fan vad gott! Jag skiter bara bajs...

Postat

Det börjar på pappret klockan tre, men jag vill inte vara där precis direkt när det börjar som på ett barnkalas. Men ändå ganska i början. Tänkte åka om en halvtimme så är jag där mellan halv fyra och fyra.

...och nej, då menar jag inte att jag kommer dit halv och åker hem prick...

Postat

Hur mycket har du dj:at nu egentligen Killis?

Fyra spelningar nu, varav två med pazo. Men eftersom jag har prylarna som man behöver så har jag ju kunnat öva hemma så jag är ändå ganska bra.

Postat

Fyra spelningar nu, varav två med pazo. Men eftersom jag har prylarna som man behöver så har jag ju kunnat öva hemma så jag är ändå ganska bra.

Soft! Alltså det är ju synd att du inte utnyttjar brudmagnetsfaktorn ordentligt bara.

Postat

Soft! Alltså det är ju synd att du inte utnyttjar brudmagnetsfaktorn ordentligt bara.

Alltså det är ju inte så att folk kommer upp och frågar om vi ska knulla direkt.

Postat (redigerat)

Jag måste bajsa ur mig varenda molekyl ur tarmen innan jag drar...

Lycka till med bägge grejerna.

Hälsa från mig...

Blev sån här här:

😱

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Alltså det är ju inte så att folk kommer upp och frågar om vi ska knulla direkt.

Nej det är iofs sant, det kanske krävs lite jobb ändå.

Aja, men kul att folk vill ha dig!

EDIT: Som DJ, inte sängpartner.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.