Pazo Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Jag kör nyttiga frullen nu 3st Dennis Grillkorv 2st Stekta ägg 1st stort glas cola 😛
Micke H Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Mempis, det där är en sjukt fin låt! 😮 Men visst stämmer han gitarren rätt skumt? Plus att han har någon halv-capo över bara tre band, eller hur? Spela in video när du är klar! 😄
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Man går bara liksom. 🤪 Underlättar ju om man pratat me nån från klassen innan som ska dit, så kan man gå dit tillsammans. Sen bara kör man bara. Vart man bor, vart man kommer ifrån brukar ju vara lämpliga samtalsämnen att börja me. 🤪 Typ. 😄 Gå dit, heja på folk. Har du tur så frågar dom frågor, annars kan du göra det själv. Dom vanliga är Hur gammal är du, vart kommer du ifrån, vad har du gjort innan universitetet osv. Två bra svar 😮 Det var mer än jag förtjänade! Har ingen att gå dit med, men som tur var var det gruppövning idag så jag pratade med tre stycken. Får hoppas de går dit och att de kommer typ samtidigt som mig så de inte blir upptagna innan jag hinner konfrontera dem. Hur gammal är du känns lite privat nästan att öppna med, eller det kanske jag har fått om bakfoten... 😕 Hoppas verkligen att det inte är sån jävla ljudvolym så man inte hör vad man själv säger.
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Hur mycket har du dj:at nu egentligen Killis?
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Den kunde han ha på en kommande skiva! Bra bookletomslag! 😛
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 DET REGNAR! Och jag ska köpa ny TV idag... 🙁 Låt den stå framm i vardagsrumstemperatur ett tag innan du kopplar in. Det lär stå så i bruksanvisningen. När man kör den automatiska kanalsökningen på Philips (det var väl en sån), så hamnar kanalerna lite varstans. Sedan får man ändra manuellt. PS senare då? 🙂
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 (redigerat) Den borde hålla på i minst en timme. Bilden alltså där uppe. Redigerat 2 september 2010 av Dingbats
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Jag kör nyttiga frullen nu 3st Dennis Grillkorv 2st Stekta ägg 1st stort glas cola 😛 Det finns Denniskorvar på riktigt alltså? Efter seriefiguren? 😆
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Hur går man på insparkspub? Ämnen jag märkt att man INTE ska ta upp sådär direkt iaf, är t.ex. följande lilla axplock: * att man ska genomgå könsbyte * konsistensen på varandras morgonbajs * att man gillar drama av den tyngre sorten * att man inte nyttjar alkohol och droger * att man ska hälsa på mamma nästa helg * sin egen humor * att man uppvärderar någon person eller förening * att man nedvärderar någon person eller förening * att man är intelligent * att man nyttjar alkohol och droger * att man kan ejakulera djävligt långt * att man tycker om vissa hundar mer än andra och så det vanliga då... för att inte stötta sig med någon: * religion * politik * socialförsäkringen * sport, för då kommer man lätt in på favoritlag * musik, för då kommer man lätt in på favoritartister Men framförallt: prata inte om dig själv. 😐
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Ämnen jag märkt att man INTE ska ta upp sådär direkt iaf, är t.ex. följande lilla axplock: Tack för visat intresse! * att man ska genomgå könsbyte Det ska jag inte göra, så det blir inget problem. * konsistensen på varandras morgonbajs Skulle kännas lite obekvämt. * att man gillar drama av den tyngre sorten Nej!! 🙁 Jag som hade sett fram emot: - Nisse. - Edvin. - Okej... ... - Jag gillar drama av den tyngre sorten. * att man inte nyttjar alkohol och droger Jag måste iaf få säga att jag inte super varje helg. forts följer
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 * att man ska hälsa på mamma nästa helg Jag bor ju hos mamma, så... fast det ska jag försöka att inte nämna heller. * sin egen humor Jag som hade tänkt öppna med "Jag är en riktig spjuver! 😉 "... * att man uppvärderar någon person eller förening* att man nedvärderar någon person eller förening Man måste ju få diskutera vad man tycker och inte tycker om. * att man är intelligent Show, don't tell. * att man nyttjar alkohol och droger Känns som en lite meningslös grej att dra upp. * att man kan ejakulera djävligt långt Det kan jag inte. * att man tycker om vissa hundar mer än andra Det måste väl vara accepterat att tycka om sin egen mest? och så det vanliga då... för att inte stötta sig med någon:* religion * politik * socialförsäkringen * sport, för då kommer man lätt in på favoritlag * musik, för då kommer man lätt in på favoritartister Religion skiter jag i, politik ska jag undvika, socialförsäkringen är ju politik, sport är dötrist. Men musik måste man ju få prata om! Det kan ju bli ett samtalsämne som håller hela kvällen. Men framförallt: prata inte om dig själv. 😐 Hellre det än med sig själv iaf.
Micke H Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Jag kan ejakulera RIKTIGT jävla långt. Jag är rena rama Peter North. ☺️
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Edvin. Musik kan gå alldeles utmärkt!! Men det gäller att känna av vibbarna lite så man kommer in på rätt spår. Om någon eller ett par iaf har några gemensamma beröringspunkter, favoriter, som en själv så flyter det på hur lätt som helst. En allmän regel kanske är att inte avslöja "allt" om en själv direkt, innan någon annan fått säga sitt. Känn av först. Det där med könsbyte: var på studentpub (även om det inte kallades insparkspub?!) nån vecka in på terminen, när ens säger "jag ska göra känsbyte". Vi visste inte ens vad han hette. Såg han aldrig mer sedan heller.
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Kan du inte ge några exempel på socialt önskvärda och lämpliga beteenden som leder till evig vänskap med samtliga gäster, debatt?
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Hundar kan vara känsligt att prata om. De kan få för sig att man är rasist. 😏
Dingbats Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Edvin. Musik kan gå alldeles utmärkt!! Men det gäller att känna av vibbarna lite så man kommer in på rätt spår. Om någon eller ett par iaf har några gemensamma beröringspunkter, favoriter, som en själv så flyter det på hur lätt som helst. Jag borde ha haft nån bandtröja som jag inte skäms över. Typiskt. En allmän regel kanske är att inte avslöja "allt" om en själv direkt, innan någon annan fått säga sitt. Känn av först. Ett... bra tips! Tack 🙂 Det där med könsbyte: var på studentpub (även om det inte kallades insparkspub?!) nån vecka in på terminen, när ens säger"jag ska göra känsbyte". Vi visste inte ens vad han hette. Såg han aldrig mer sedan heller. Kände iaf inte igen...
Recommended Posts