slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 (redigerat) Bara inse det. Fast vad idé att kunna 😕 . Brudarna föredrar KISS å ACDC ☺️😛 ...framför äggfisar 😱 Redigerat 1 september 2010 av slejnard
Memphis Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Nej, gott folk, jag får bege mig, herrå! 😄 :D 🥰☺️
Dingbats Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Vissa människor har "det", andra har det inte, så är det bara.
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Gillar den här FB-statusen 😆 "Kopiera in denna text i din statusrad om du känner någon som hört talas om någon som nån gång gått i skogen och hittat en pinne å kastat pinnen på stigen eller kanske i snön eller in i skogen eller kanske knäckt pinnen och kastat iväg den. Eller en kvist. En kvist går oxå bra"
debatt Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Intressant det där med Andy McKee! Tack för den Memphis. Här är hans officiella webbsida: Andy McKee Det som han gör efter 4:04,5 i videon Memphis länkade till har jag svårt för att utföra.
Overkill Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 (redigerat) HEJ! spelningen gick bra, men nu tjuter det i öronen igen. 🙁 edit: inte så mycket tjuer som brusar typ. Redigerat 1 september 2010 av Overkill
Pazo Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Ja där vill man bo. Marseille. En av mina bästa polare bor där. Bara för mig att köpa biljett dit så kan jag bo gratis
Memphis Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Man går bara liksom. 🤪 Underlättar ju om man pratat me nån från klassen innan som ska dit, så kan man gå dit tillsammans. Sen bara kör man bara. Vart man bor, vart man kommer ifrån brukar ju vara lämpliga samtalsämnen att börja me. 🤪 Typ. 😄
Memphis Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Gillar den här FB-statusen 😆 "Kopiera in denna text i din statusrad om du känner någon som hört talas om någon som nån gång gått i skogen och hittat en pinne å kastat pinnen på stigen eller kanske i snön eller in i skogen eller kanske knäckt pinnen och kastat iväg den. Eller en kvist. En kvist går oxå bra" 😆 :lol:
Memphis Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 HEJ! spelningen gick bra, men nu tjuter det i öronen igen. 🙁 edit: inte så mycket tjuer som brusar typ. Gött o höra! 😄 Men vaddå, kör ni inte me öronpropps? 😕
Memphis Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 (redigerat) Intressant det där med Andy McKee! Tack för den Memphis. Här är hans officiella webbsida: Andy McKee Det som han gör efter 4:04,5 i videon Memphis länkade till har jag svårt för att utföra. Han spelar på flasholetterna i högerhanden, drar med tummen när han håller med pekfingret där flasholetten ligger. I vänsterhanden trycker han bara ner tonerna, utan att dra. Men lätt e det ju inte precis. xD Har inte lärt mig det riktigt än. Redigerat 2 september 2010 av Memphis
Overkill Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Hur går man på insparkspub? Gå dit, heja på folk. Har du tur så frågar dom frågor, annars kan du göra det själv. Dom vanliga är Hur gammal är du, vart kommer du ifrån, vad har du gjort innan universitetet osv.
Overkill Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Gött o höra! 😄 Men vaddå, kör ni inte me öronpropps? 😕 Nej, grejen är ju att man måste höra allting tydligt. Med öronproppar blir det svårare. Men nu känns öronen som vanligt igen. Har dock börjat med att köra öronproppar när man är ute på klubb (och inte själv spelar).
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Håller på att lära mig denna. 🤪 Har kommit 1 min. Riktigt lurig. 🤪 Men sjukt fin. 🥰 Woohooo! Jag borde lätt vara lika bra som han , för vi har lika dan mikrofån...
Recommended Posts