slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Coolt! Vill ha nytt att lyssna på. Less att dra Destroyer på repeat dagarna i ända.
Dingbats Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Alltså... jag känner inte riktigt för att se på någon film nu.
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Fast det är ytterst sällan jag ser film nu förtiden. Dokumentären om Stones var dock bra som tusan! Ska flytta till Franska riv i järan nångång.
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 I Keiths gamla hus. Hela Längstah ryms för jam! 😄
Dingbats Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Nice är helt okej annars. Cannes blir jobbigt med filmfestivalsjippot varje år.
debatt Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Nice är helt okej annars. Cannes blir jobbigt med filmfestivalsjippot varje år. Skulle du flytta dit för gott! Gamla Stan är trevlig där. Nu kommer ett program på TV4 jag ska se om Domedagssekten. He da!
Dingbats Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Tror jag får börja se på film vid tio snarare än elva i fortsättningen... har börjat känna mig allt tröttare på kvällarna och igår somnade jag nästan till filmen, som iofs inte var så himla bra ivf.
Memphis Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Håller på att lära mig denna. 🤪 Har kommit 1 min. Riktigt lurig. 🤪 Men sjukt fin. 🥰
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Soft lir! Låter klurigt från ca 0:45. Han påminner om Slegnard! 😮 Min något äldre,fetare å flintare låtsasbror ☺️
Memphis Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Soft lir! Låter klurigt från ca 0:45. Han påminner om Slegnard! 😮 Min något äldre,fetare å flintare låtsasbror ☺️ 😆😄 Ja, Vid 45sek börjar de roliga. 😮 Det är stämning E C D G B A D, capo på 5:te bandet över de 4 tjockaste strängarna. 🤪 Kommer nog inte kunna lära mig hela dock, den blir sjukt svår senare. 🙁
Recommended Posts