Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja precis, jag såg det men kom inte ihåg att du hade nämnt det.

Ah kej. Hade först tänkt gå, sen kändes det mest jobbigt men nu pratade jag precis med richard och tydligen hade dom fixat sängplats till mig också. Så jag får väl åka.

Postat

Jaha, okej, kul! Verkar gå bra för dem.

Alltså sådär skulle jag väl säga. Det händer ju saker men sjukt långsamt. Det dom behöver är ett bokningsbolag, men för det behöver dom ett skivbolag. Och för att få det så behöver man (i princip) ett bokningsbolag. Så det är lite moment 22. Men dom ska släppa en "singel" snart och så ska dom spela in musikvideo (vilket är sjukt lame utan ordentlig lame, men jaja).

Postat

Alltså sådär skulle jag väl säga. Det händer ju saker men sjukt långsamt. Det dom behöver är ett bokningsbolag, men för det behöver dom ett skivbolag. Och för att få det så behöver man (i princip) ett bokningsbolag. Så det är lite moment 22. Men dom ska släppa en "singel" snart och så ska dom spela in musikvideo (vilket är sjukt lame utan ordentlig lame, men jaja).

Jämfört med de band som det "går bra för" som jag känner så är Janice Prix i princip Rolling Stones vid det här laget. Hur länge har de funnits? Karma Tree som jag har spelat in och så där har spelat ihop i fyra år och är fortfarande inte i närheten av skivbolag eller att spela på Debaser. De har iofs självsläppt en skiva har de gjort.

Postat

Jämfört med de band som det "går bra för" som jag känner så är Janice Prix i princip Rolling Stones vid det här laget. Hur länge har de funnits? Karma Tree som jag har spelat in och så där har spelat ihop i fyra år och är fortfarande inte i närheten av skivbolag eller att spela på Debaser. De har iofs självsläppt en skiva har de gjort.

Vi började januari 2008, så snart tre år. När dom vann showcase 2010 så fick dom kontakt med en manager och det är han som fixat dom här spelningarna. Var snack om att nån kent-kille skulle komma på fredag (enligt utsago ville han tydligen gärna komma men visste inte om han kunde) men det har man ju hört förr.

Postat

Sitter här o proddar på min aktuella houselåt. Testar olika trumgrejor, jobbigt när man inte har någon att bolla åsikter å idéer med. 😑

Postat

Sitter här o proddar på min aktuella houselåt. Testar olika trumgrejor, jobbigt när man inte har någon att bolla åsikter å idéer med. 😑

Den första virveln du provade var helt klart bäst! Sänk den lite bara och byt ut hihaten mot en lite mindre elektronisk. Komprimera kaggen lite så låter det grymt sen.

Postat

Den första virveln du provade var helt klart bäst! Sänk den lite bara och byt ut hihaten mot en lite mindre elektronisk. Komprimera kaggen lite så låter det grymt sen.

Jag säger tvärtom!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.