Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Man kollar ju omedvetet in säkert 20 par boobies varje dag. xD

Jag kollar högst medvet in minst 20 par ben varje dag. Först ben sedan ögon för mig faktiskt.

Redigerat av k9
Postat

Hahaha. Det var en kille på tunnelbanan med en liten unge i barnvagn, och ungen hade en bananbit i handen. Pappan frågade om han inte ville ha bananen, och ungen skakade på huvet och gallskrek så man trodde lungorna skulle gå sönder medan han pekade på pappans skrev! "JAG VILL HA KUUUUUUUUUUUUK!!!!" 😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Hahaha. Det var en kille på tunnelbanan med en liten unge i barnvagn, och ungen hade en bananbit i handen. Pappan frågade om han inte ville ha bananen, och ungen skakade på huvet och gallskrek så man trodde lungorna skulle gå sönder medan han pekade på pappans skrev! "JAG VILL HA KUUUUUUUUUUUUK!!!!" 😆

😱🤪😆😆😱

Postat

Har SadamJr besökt Längsta-tråden idag?

Postat

Hmm smart om han nu har snackat skit om folk inne på kåken, hehe

De skulle öht inte få ha någon kontakt, så skulle det inte ha hänt.

Postat (redigerat)

Har ni tänkt på att man inte får ta bilder där man ser varumärken i bilden och sedan t.ex. använda bilderna i ens egen booklet?

Redigerat av debatt
k9 (oregistrerad)
Postat

Staropramen 3,5:or var ju tok goda....

k9 (oregistrerad)
Postat

Ärligt talat inte så snygg tycker jag.

Mera vacker än snygg tycker jag...

k9 (oregistrerad)
Postat

Köpte rygg biff idag.. kollade inte kilopriset vid hyllan.. 200kr kilot nästan ser jag på kvittot....

k9 (oregistrerad)
Postat

Mera ser precis ut som vem som helst.

Nej där har du fel.. det tycker du inte alls.... :rolleyes:

haha smaken är som baken... lurvig och svettig....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.