Pico Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Jebus, nu har jag sett den där jävla tishan 40ggr redan. xD
Overkill Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Jebus, nu har jag sett den där jävla tishan 40ggr redan. xD Den är ju grym! Eller dom för vi gjorde faktiskt två.
Pico Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 El Pazo, vad ville du tidigare idag? Orka svara på ett "Asså vafan"-sms.
Pazo Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Jebus, nu har jag sett den där jävla tishan 40ggr redan. xD Men sug av mig då! 😄
Pazo Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 El Pazo, vad ville du tidigare idag? Orka svara på ett "Asså vafan"-sms. Brukar jag vilja nåt? 😛
Dingbats Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Göran Hägglund kan tala väldigt fint om vilka han menar med "verklighetens folk", men det intressanta är väl vilka som inte ingår?
Overkill Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Typ Spock, stålmannen och seth cohen. För jävligt, dom är ju också människor.
debatt Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Jag fattar inte hur Killis kan ha samma EQ som Rainman men ändå funka jättebra socialt, och att jag är fullständigt normal när man mäter men inte kan umgås med folk om man så trycker en revolver mot tinningen. Han skojade med oss förstår du väl? Allt under 60 på den testen är ju bevisat psykopater, det är ju tvångströja direkt och madrasserad cell... Kan man inte se hur en människa mår av ett ansiktsuttryck att döma eller när man fick den där infon i testet om hur man skulle må om det eller det hände, så är man ju inte bara emotionellt störd, men är rentav livsfarlig också. Det tror jag inte om OK, inte ett dugg.
Dingbats Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Han skojade med oss förstår du väl? Allt under 60 på den testen är ju bevisat psykopater, det är ju tvångströja direkt och madrasserad cell... Kan man inte se hur en människa mår av ett ansiktsuttryck att döma eller när man fick den där infon i testet om hur man skulle må om det eller det hände, så är man ju inte bara emotionellt störd, men är rentav livsfarlig också. Det tror jag inte om OK, inte ett dugg. Psykopater borde väl ändå ha väldigt hög EQ? Även om de är störda i huvet i övrigt.
debatt Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Psykopater borde väl ändå ha väldigt hög EQ? Även om de är störda i huvet i övrigt. Nej, det är ju just det testet mäter. Psykopati = frånvaron av empati. Ju mer empati ju mindre psykopat. Används en hel del, i många länder, i samband med anställningar. Psykolog är lämpligt för de över 130. Jag hade 152.
Dingbats Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Nej, det är ju just det testet mäter. Psykopati = frånvaron av empati. Ju mer empati ju mindre psykopat. Används en hel del, i många länder, i samband med anställningar. Psykolog är lämpligt för de över 130. Jag hade 152. Finns det inget test som mäter hur manipulativ man är?
Pico Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Nej, det är ju just det testet mäter. Psykopati = frånvaron av empati. Ju mer empati ju mindre psykopat. Används en hel del, i många länder, i samband med anställningar. Psykolog är lämpligt för de över 130. Jag hade 152. Men du som är psykolog då, förstår du hur invaliderande det du säger är om OK faktiskt hamnar där nere på skalan?
Pico Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Jag litar inte på testet, däremot litar jag på de tester jag gott igenom med överläkare, psykologer och neuropsykiatriker. Jag fick också väldigt, väldigt lågt på just det där internet-testet. Jag är dock inte ens i närheten av att vara psykopat.
drloop (oregistrerad) Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Så vart rap festivalen över. Bidraget som vann hade gitarrer... Kommer och tänka på Gosh! som jag spelade med i början av 90talet. Your browser does not support the HTML5 audio tag Hårda killar. En fras från låten. "You tried to kill me to kill me but I did survive. " funkade som text men inte i verkligheten. Patrik som rappar finns inte med oss längre...
Recommended Posts