Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

blääh måste få hit en rörmokare för att fixa in två element till innan vintern....

k9 (oregistrerad)
Postat

den som har minst kompisar har betalat för lite...

Postat

Jag fattar inte hur Killis kan ha samma EQ som Rainman men ändå funka jättebra socialt, och att jag är fullständigt normal när man mäter men inte kan umgås med folk om man så trycker en revolver mot tinningen.

Postat

Jag fattar inte hur Killis kan ha samma EQ som Rainman men ändå funka jättebra socialt, och att jag är fullständigt normal när man mäter men inte kan umgås med folk om man så trycker en revolver mot tinningen.

Hänt nått idag? Eller är det snarare brist på händelser?

Postat

Hänt nått idag? Eller är det snarare brist på händelser?

Brist.

Slut på första föreläsningen, alla går ut från salen. Vips har jag ingen aning om vart i helvete alla är, folk jag försökte hålla koll på är bara borta. Resten känner jag inte igen i vilket fall. Ägnar rasttimmen åt att äta en macka och planlöst strosa runt på området.

På andra föreläsningen lyckades jag låna ut en penna till en kille. wow. Jag har ingen aning om hur man pratar med folk och vad som är acceptabelt och vad som bara är creepy.

Spr_4p_387.png

Postat

Seriöst, vad mäter EQ-testet egentligen? Inte social förmåga iaf.

Emotional intelligence (EI) describes the ability, capacity, skill or, in the case of the trait EI model, a self-perceived grand ability to identify, assess, manage and control the emotions of one's self, of others, and of groups.

Postat

Emotional intelligence (EI) describes the ability, capacity, skill or, in the case of the trait EI model, a self-perceived grand ability to identify, assess, manage and control the emotions of one's self, of others, and of groups.

Okej, så en hög poäng betyder bara att man har en bra teoretisk sociopatkunskap.

Finns det inget test som mäter sociala förmågor? Vad jag nu ska med det till, jag vet ju resultatet.

Postat

Strunt i tester. Försök haka på vad de andra gör. Ni fikar väl eller käkar på skolan ibland? 😕 Man måste inte vara den som håller låda för folk utan det kan räcka att iaktta samt mmmma å nicka instämmande. Är du blyg? Vips så släpper det. Nån (förmodligen flera)kanske gillar musik som du... ptjaa fy vad svårt ändå. Men det går att träna upp att umgås socialt. Här i lengstah är du det å steget behöver inte vara flera mil att vara det irl.

Postat

Strunt i tester. Försök haka på vad de andra gör. Ni fikar väl eller käkar på skolan ibland? 😕 Man måste inte vara den som håller låda för folk utan det kan räcka att iaktta samt mmmma å nicka instämmande. Är du blyg? Vips så släpper det. Nån (förmodligen flera)kanske gillar musik som du... ptjaa fy vad svårt ändå. Men det går att träna upp att umgås socialt. Här i lengstah är du det å steget behöver inte vara flera mil att vara det irl.

Det där "haka på" har jag aldrig förstått hur man gör. Jag ser hur andra successivt grupperar ihop sig, men har ingen aning om hur fan det går till.

Längsta är inte ens i närheten av någonting liknande. Här är jag ju ändå bara dryg och självcentrerad och det funkar ju inte ute i den fysiska världen.

Postat

Det där "haka på" har jag aldrig förstått hur man gör. Jag ser hur andra successivt grupperar ihop sig, men har ingen aning om hur fan det går till.

Längsta är inte ens i närheten av någonting liknande. Här är jag ju ändå bara dryg och självcentrerad och det funkar ju inte ute i den fysiska världen.

Nää om man ändå visste svaret på det 😕 . Släng iväg nån fråga: "Ska ni käka nåt på lunchen eller ska ni svälta?" 😛 Jag tror att första steget är väl att ens våga fråga saker samt att inte tro att nån hatar en för att det ev kan bli ett nej.

Jag tycker du är ganska kul i längsta å inte dryg...mer åt det ironiska hållet. Åk upp till Pazkill nån helg å bara "häng". De känner du ju lite genom längsta iaf.

Postat

Allt kan bara bli bättre om det inte blir sämre men mest troligt så blir det bättre om man tänker att det ska bli det och tänk om det blir det?!

...såatte

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.