Fidden Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Haha, efter slapp- och svullhelgen väger jag över 75 kg för första gången på flera år xD det var ju inte riktigt så jag ville gå upp i vikt... 😏
Overkill Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Senaste veckan har jag: druckit en jävla massa öl ätit på nation ett par gånger två kebabtallrikar pizza max två gånger 😄
Fidden Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 bra ändå att du inte gör det fler än två gånger.
Overkill Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 bra ändå att du inte gör det fler än två gånger. men ååååååh såg jag inte ens
Fidden Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 idag drog en på jobbet upp burkafrågan, och jag höll inte med honom. Fy satan vad sur han blev xD Fattar fortfarande inte vad det är som är så fruktansvärt provocerande med det plagget. Min brorsas fru svarade på facebook att det inte är plagget i sig, utan "idioterna som bär det"... Fick mig att fundera på att byta släkt.
Overkill Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 idag drog en på jobbet upp burkafrågan, och jag höll inte med honom. Fy satan vad sur han blev xD Fattar fortfarande inte vad det är som är så fruktansvärt provocerande med det plagget. Min brorsas fru svarade på facebook att det inte är plagget i sig, utan "idioterna som bär det"... Fick mig att fundera på att byta släkt. Haha, såg den kommentaren med!
Fidden Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 fast jag löste det smidigt med att fråga om folkpartister verkligen bär burka (på tal om idioter då alltså)
Pazo Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Ja! Håller med! Själv tycker jag de är cp å ha på sig skiten. Men vafan. Vill dom ha de så skarom väl fan få ha de!
Fidden Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Jag tycker det är lika cp att svenska tjejer tar på sig smink varje dag bara för att vi har en sån kultur.
debatt Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Ja! Håller med! Själv tycker jag de är cp å ha på sig skiten. Men vafan. Vill dom ha de så skarom väl fan få ha de! Björklund är rädd för att det fuskas på proven då man inte ser vilka som är vilka.
debatt Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Orka gå upp efter en helg med två pizzor 😛 Du menar att du är så däst då att du inte orkar stiga upp ur sängen.
k9 (oregistrerad) Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 (redigerat) Yeeey! Om jag köper den förta kyrkan jag kollade på så får jag sponsring för att bygga en studio... under förutsättning att jag jobbar med kommunen i minst ett år... dessutom så pratade jag lite random med två killar som diskuterade trummor på den lokal musikäfaren. Bad om lite tips på prylar och så fick jag en liten knippe med trumövningar med. Det visade sig att de vore mycket sugna på att få ett ställe som de kunde repa och ha små spelningar för polare och familj. Det visade sig sedan att det var ganska så väl anlitade trummisar som spelat med bla Mats Ronander och Ulf Lundell plus en massa anda artister. Fick lite prestationsångest men vart peppad som fan, ringde på annonsen för för kyrkan. Svaret jag fick var.. numret har upphört!! 😠 Redigerat 30 augusti 2010 av k9
debatt Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 brakskitar fullkornsskorpor handdisk av gryta seven-filmen bologna-inter cacao
Dingbats Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Följande 12 punkter finns med i nytt partiprogram: 1. Skåne blir en fri republik medlem i EU och NATO 2. Stopp för invandring av flyktingar och liknande 3. ISLAM avlägsnas, muslimerna får flytta till Sverige 4. Alla pensionslöften skall ovillkorligen infrias 5. Mer pengar till sjukvård, äldrevård och handikappade 6. Båda reaktorerna i Barsebäck skall användas 7. Eleverna måste få respekt för lärare och vuxna 8. Brottsbekämpningen skärps med flera poliser mm 9. Arbetsmarknanden liberaliseras, bidragsfusk stoppas 10. Skattetrycket sänks när Skånes statsskuld är betald 11. Systembolagsmonopolet upphävs 12. Kommunistväldet i radio/TV stoppas
Dingbats Postat 30 augusti 2010 Postat 30 augusti 2010 Om 20h20m har jag förhoppningsvis köpt en skrivmask.
Recommended Posts