Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Haha, efter slapp- och svullhelgen väger jag över 75 kg för första gången på flera år xD

det var ju inte riktigt så jag ville gå upp i vikt... 😏

Postat

idag drog en på jobbet upp burkafrågan, och jag höll inte med honom. Fy satan vad sur han blev xD

Fattar fortfarande inte vad det är som är så fruktansvärt provocerande med det plagget. Min brorsas fru svarade på facebook att det inte är plagget i sig, utan "idioterna som bär det"... Fick mig att fundera på att byta släkt.

Postat

idag drog en på jobbet upp burkafrågan, och jag höll inte med honom. Fy satan vad sur han blev xD

Fattar fortfarande inte vad det är som är så fruktansvärt provocerande med det plagget. Min brorsas fru svarade på facebook att det inte är plagget i sig, utan "idioterna som bär det"... Fick mig att fundera på att byta släkt.

Haha, såg den kommentaren med!

Postat

fast jag löste det smidigt med att fråga om folkpartister verkligen bär burka (på tal om idioter då alltså)

drloop (oregistrerad)
Postat

Vaskar en mussli!

Postat

Ja! Håller med!

Själv tycker jag de är cp å ha på sig skiten. Men vafan. Vill dom ha de så skarom väl fan få ha de!

Björklund är rädd för att det fuskas på proven då man inte ser vilka som är vilka.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Yeeey! Om jag köper den förta kyrkan jag kollade på så får jag sponsring för att bygga en studio... under förutsättning att jag jobbar med kommunen i minst ett år... dessutom så pratade jag lite random med två killar som diskuterade trummor på den lokal musikäfaren. Bad om lite tips på prylar och så fick jag en liten knippe med trumövningar med. Det visade sig att de vore mycket sugna på att få ett ställe som de kunde repa och ha små spelningar för polare och familj. Det visade sig sedan att det var ganska så väl anlitade trummisar som spelat med bla Mats Ronander och Ulf Lundell plus en massa anda artister. Fick lite prestationsångest men vart peppad som fan, ringde på annonsen för för kyrkan. Svaret jag fick var.. numret har upphört!! 😠

Redigerat av k9
Postat

Följande 12 punkter finns med i nytt partiprogram:

1. Skåne blir en fri republik medlem i EU och NATO

2. Stopp för invandring av flyktingar och liknande

3. ISLAM avlägsnas, muslimerna får flytta till Sverige

4. Alla pensionslöften skall ovillkorligen infrias

5. Mer pengar till sjukvård, äldrevård och handikappade

6. Båda reaktorerna i Barsebäck skall användas

7. Eleverna måste få respekt för lärare och vuxna

8. Brottsbekämpningen skärps med flera poliser mm

9. Arbetsmarknanden liberaliseras, bidragsfusk stoppas

10. Skattetrycket sänks när Skånes statsskuld är betald

11. Systembolagsmonopolet upphävs

12. Kommunistväldet i radio/TV stoppas

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.