Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Av någon anledning var ju den där mannen med lite yviga bruna håret inte populär.

Igär testade jag två plug-ins och Cubase... Add drums och Korg M1 le.

Börjar få kläm på grejerna nu.

Så idag ska jag spela in mer seriöst, tror jag.

Måste till torget och ta ut den värdeavin jag fick först.

Handla fräna boxerkalsonger.

Och lite annat.

Postat
Vi har tippat.

Matcherna börjar imon.

Man måste tänka på att bara Sydafrika har hemmaplan, trots att andra lag också står först såklart.

Vilka tror du går vidare från varje grupp? Min gissning är såhär:

Grupp A: Frankrike, Mexiko

Grupp B: Argentina, Sydkorea

Grupp C: England, USA

Grupp D: Tyskland, Serbien

Grupp E: Holland, Kamerun

Grupp F: Italien och Paraguay

Grupp G: Brasilien, Portugal

Grupp H: Spanien, Chile

Sen har jag gissat att topplagen blir:

1. Argentina

2. Brasilien

3. Spanien

4. Kamerun

Tror egentligen inte på Kamerun men kul med en vild gissning.

Postat
Vilka tror du går vidare från varje grupp? Min gissning är såhär:

Grupp A: Frankrike, Mexiko

Grupp B: Argentina, Sydkorea

Grupp C: England, USA

Grupp D: Tyskland, Serbien

Grupp E: Holland, Kamerun

Grupp F: Italien och Paraguay

Grupp G: Brasilien, Portugal

Grupp H: Spanien, Chile

Sen har jag gissat att topplagen blir:

1. Argentina

2. Brasilien

3. Spanien

4. Kamerun

Tror egentligen inte på Kamerun men kul med en vild gissning.

Oj, ja jösses... då måste jag först kolla vilka lag som ingår i varje grupp. Inte ens det vet jag på förhand. Återkommer.

Postat
Oj, ja jösses... då måste jag först kolla vilka lag som ingår i varje grupp. Inte ens det vet jag på förhand. Återkommer.

Jag väntar spänt!

Postat

A: Mexico, Sydafrika (Sydafr målskillnad mot Uruguay; Frankrike floppar, rättvisa skipad då de förmodligen kom till VM på en hands mot Irland (förlängning där annars))

B: Argentina, Grekland (Nigeria och Sydafrika rätt nära men missar)

C: England, Algeriet (mycket klara gentemot USA och Slovenien)

D: Tyskland, Ghana (Serbien nästan vidare, Australien chanslösa)

E: Danmark, Holland (Japan, Kamerun en bit efter. Danmark överraskar och vinner första matchen mot Holland)

F: Italien, Paraguay (Italien vinner första matchen i gruppspelet för ovanlighetens skull och mot Paraguay, som ändå fixar det före Slovakien och Nya Zeeland)

G: Brasilien, Elfenbenskusten (Portugal ute pga målskillnad, blir en tidig utvisning mot Brasilien och förlorar med 3 mål där, Nordkorea sist)

H: Spanien, Schweiz (Chile ute pga målskillnad gentemot Schweiz, Honduras klassen sämre).

Nya Zeeland måste vara högoddsaren nummer 1 på att vinna VM. Är Brasilien årets lågoddsare?

Topplagen är:

Danmark, Brasilien, Tyskland, Ghana

Ghana överraskar och slår ut Argentina, men förlorar mot Danmark i semin.

Brasilien vinner sin semi mot Tyskland.

Danmark slår chockade brassar i finalen.

Sörensen tar en straff.

Postat

Kul! Låter ju inte helt omöjligt faktiskt. Grupp E ska bli kul att följa med Holland, Danmark och Kamerun framförallt.

Nya Zeeland är högoddsaren ja, men Spanien är lågoddsaren och inte Brasilien. Tror dock inte Spanien klarar sig längre än till semi, dom har ju en lång historia av misslyckanden i slutspel. Gick ju dock bra senast, men med tanke på pressen och dom höga förväntningarna så håller det inte. Tror jag.

Postat

Läste på om detta med Thierry Henris hands mot Irland i kvalet där en svensk domare dömde. Den gick till förlängning och slutade 1-1. Det står i pressen att Irland skulle gått vidare om inte det målet blivit. Men jag har för mig att det bara skulle ha inneburit att det varit lika efter två matcher då!? Att det skulle blivit straffar...

Vad gäller? Vad blev det i första mötet dem emellan?

Postat

Stämmer som jag skrev!

Citat:

"Före den franska kvitteringen var det Irland som hade satt press på Frankrike. Efter 0-1 i Dublin i första matchen var Irland piskat att vinna i Paris. Och med Robbie Keane som en ständig oroskälla för det franska försvaret var det nära att det lyckades. Det var också Keane som utjämnade i dubbelmötet då han i 32:a minuten gjorde 1-0 för Irland."

Hade inte handsmålet till 1-1 kommit i förlängningen hade bägge matcherna slutat 0-1 och då även efter förlängning i match 2. Alltså hade det blivit straffar.

Inte alls säkert att Irland hade vunnit straffskyttet. Men man vet aldrig. Hade de fått en fribiljett som de sedan önskade så skulle även Costa Rica fått en enligt FIFA.

De var drabbade i en tveksamhet gentemot Uruguay nämligen.

Postat

Man får sån ångest att det aldrig kommer bli någonting av en själv när man har så sjukt ambitiösa kompisar på programmet. Per är i Sydafrika som reporter nu under VM, wtf liksom. Hur får man ett sånt sommarjobb?? Orka

Postat

Usch för att åka till svennehotell i Turkiet och beställa drinkar på hotellet med typ tomtebloss i och en jävla massa drinkpinnar, sugrör och drinkparaplyn.

Postat

"Mow the lawn" är ett uttryck som känns extremt onaturligt och märkligt att jag typ alltid tänker att det inte finns en chans att det verkligen heter så. Låter ju mongo.

Postat

Vad betyder det uttrycket?

Aldrig hört det.

Tebax från Pressbyrån, Hemköp, Apoteket och Lifebutiken samt H&M.

På Hennes&Mauritz köpte jag 6 kalsonger och 4 strumpor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.