Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad tycker du man kan göra istället då? 🙂

Nu är det ju din sida och du som kan sånt här, men jag personligen hade minskat teckensnittet ett snäpp så mer syns åt gången, och gjort så att toppgrejen följer med när man skrollar. Den är typ en femtedel av sidan i höjdled på min skärm.

Men det är jag det!

Postat

Det gick bra, har jättebra tänder utan några problem. Mina visdomständer kommer upp precis som dom ska också. Hamnade i den billigaste gruppen för tandvårdsförsäkring, så det är ju bra.

Jag var där senast Feb 2009 och då sa min nya tandläkare (hade en jättebra innan som jag inte vet vart han tog vägen) att hon inte behövde göra någon åtgärd alls och att jag inte behövde komma tillbaka på ytterligare två år och att allt såg bra ut, men att jag måste skärpa till mig när det gäller tänderna! 😳

Hon gjorde ett väldigt märkligt multipersonellt intryck.

Postat

Nu är det ju din sida och du som kan sånt här, men jag personligen hade minskat teckensnittet ett snäpp så mer syns åt gången, och gjort så att toppgrejen följer med när man skrollar. Den är typ en femtedel av sidan i höjdled på min skärm.

Men det är jag det!

Men jag HAR ju ställt in toppgrejen så den följer med när man scrollar? 😕 Vilken webbläsare?

Dessutom har jag minskat typsnittet (eller faktiskt bytt helt och hållet till ett som ser mindre ut). ☺️

Postat

Ja e sämst 😛 Spelar på lättaste nivån men ändå förlorar jag 😊

Lider med dig.

Hoppas du också når Pro-nivån (eller vad det heter),

spelar med Accrington Stanley eller Yeovil Town

och slår Barcelona, Milan och Chelsea.

🥰

Postat

Okej ☺️ De e iallafall 2000 spänn mindre än vad halvförsäkring kostar ☺️

?

Ok, så en bilförsäkring som försäkrar din bil till fullo kostar 2000 kr per år.

Men en halv försäkring av din bil kostar 4000 kr per år.

Hur hänger det ihop?

Vilken halva är det som är försäkrad? Överdelen? Framdelen? Bakdelen? Underredet?

😕

Postat

På piano är det FETT svårt att spela trioler med högerhanden och raka noter med vänsterhanden. 😑

Eller ja, rätt knepigt iallafall.

Postat (redigerat)

?

Ok, så en bilförsäkring som försäkrar din bil till fullo kostar 2000 kr per år.

Men en halv försäkring av din bil kostar 4000 kr per år.

Hur hänger det ihop?

Vilken halva är det som är försäkrad? Överdelen? Framdelen? Bakdelen? Underredet?

😕

Nä trafik kostar typ 2000 vilket är minsta försäkringen. Nästa steg blir halv- och sedan helförsäkring.

Min bil är så pass gammal så jag tycker inte det är värt ens en halv försäkring. Det får räcka med trafikförsäkring. Jag kör ju knappt någon bil numera.

Hängerú me? 😄

En trafikförsäkring försäkrar inte min bil till fullo men det gör helförsäkring. Ja egentligen halvförsäkring oxå... egääänkligen.

Redigerat av Neosus
Postat

I en halvförsäkring hos Gjensidige har:

Trafik

Brand

Stöld

Räddning

Kris

Rättskydd

Maskin

Allrisk(drulle)

Vagnskada

Hyrbil (25% av kostnaden)

Postat

På piano är det FETT svårt att spela trioler med högerhanden och raka noter med vänsterhanden. 😑

Eller ja, rätt knepigt iallafall.

Nej det är enkelt... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.